زمان انتقال اجساد کوهنوردان به مشهد

    کد خبر :170025

معاون دادستان مشهد از انتقال اجساد کوهنوردان به مشهد پس از یافتن آخرین کوهنورد مفقودی در حادثه اشترانکوه خبر داد.

قاضی محمد بخشی‌محبی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با کوهنوردان کشته‌ شده در حادثه اشترانکوه اظهار کرد: بعد از مکاتبه با دادستان خرم‌آباد و با توجه به دغدغه سازمان‌های مردم‌نهاد و خانواده مرحومین، با بازپرس پرونده تماس داشتیم. ایشان هم دغدغه‌ها و موضوعات خاص خود را نسبت به پرونده داشتند. با توجه به شرایط جوی منطقه قرار بر این شد که از فردا صبح مجددا کار تحقیق و تفحص در منطقه صورت گیرد تا ان شاءالله آخرین کوهنورد مفقودی را پیدا و شناسایی کنند تا بعد از آن نسبت به انتقال اجساد به مشهد مقدس اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: باید پزشکی قانونی هم در این زمینه نظرات خود را اعلام نماید. اعلام آمادگی کردیم تا در صورت انتقال اجساد به مشهد موارد مرتبط با پزشکی قانونی را در اینجا انجام دهیم، اما یکی از اجساد هنوز پیدا نشده و باید کار تحقیق و تفحص به صورت کامل انجام گیرد و اجساد به صورت کامل به مشهد منتقل شوند.

بخشی‌محبی تصریح کرد: مدیریت بحران کامیون سردخانه‌داری را به منطقه اعزام کرده‌اند تا برای تحویل اجساد اقدامات لازم انجام شود. این کامیون فردا به محل خواهد رسید و قرار بر این شد تا آن زمان توسط بازپرس محترم، دستور قضایی در تسریع اقدامات اولیه در مورد پزشکی قانونی صورت گیرد و بعد از آن تا فردا ظهر تحویل اجساد انجام شود تا بتوانیم برای ادامه مراحل قانونی و قضایی اجساد را به مشهد منتقل کنیم.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید