برف و بوران چادر مردم را برده/ آقایان تلفنشان را جواب نمی دهند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۵
    کد خبر :169983

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس گفت: برف و بوران ۳۵ تخته چادر مردم زلزله کرمانشاه را برده است، اما رئیس بنیاد مسکن ۴۸ ساعت است تلفنش را جواب نمی دهد.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس در جلسه علنی امروز در هنگام بررسی طرح اصلاح برخی از تبصره های قانون بودجه ۱۳۹۶ کل کشور که با هدف اصلاح قانون بودجه جهت کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارائه شده با ارائه اخطار قانون اساسی و با انتقاد از بند ۴ این طرح اظهار داشت: مردم در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند اما برخی از دولتی ها قول هایی دادند که عمل نکردند.

وی افزود: کرمانشاه مرز است؛ اگر در عمل و نه در حرف مشکلات این منطقه در بودجه حل نشود به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی می گویم که نارضایتی های اجتماعی این مردم تبدیل به نارضایتی امنیتی می شود.

وی با اشاره به بند ۴ این طرح که به دنبال کاهش ۱۰ درصدی یارانه پرداختی به مردم در چهار ماه پایانی سال و اختصاص این مبلغ به زلزله زدگان است تصریح کرد: این توهین به مردم کرمانشاه است که بگویند از یارانه مردم کم می کنند تا به مشکلات کرمانشاه برسند؛ مگر این مردم گدا هستند؟

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس گفت: آقایان آمدند، عکس گرفتند و رفتند، در روزهای اخیر ۳۵ چادر مردم را در برف و بوران باد برده است اما رئیس بنیاد مسکن ۴۸ ساعت است که تلفنش را جواب نمی دهد!

فلاحت پیشه تاکید کرد: لطفا این طرح را از دستور کار خارج کنید، مردم کرمانشاه گدا نیستند و یارانه مردم را نمی خواهند.

به گزارش مهر،همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر نیز در این باره گفت: این پیشنهاد کلاهی است که دولت به دست مجلس بر سر مجلس می گذارد، مگر قبلا این پیشنهاد داده نشد که یارانه ثروتمندان حذف شود؟ اما دولت به خاطر انتخابات این کار را نکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید