اردوی تیم ملی تکواندو از روز سه شنبه آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰
    کد خبر :169846

مردان کشورمان که موفق شدند 5 سهمیه حضور در نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم را بدست آورند از صبح روز سه شنبه (21 آذرماه) تمرینات خود را برای شرکت در این رقابت‌ها در فدراسیون تکواندو آغاز می‌کنند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر “ووشی” چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

در گروه مردان فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند که با اعلام سازمان تیم‌های ملی از روز سه شنبه (21 آذرماه) تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

همچنین آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، مرتضی شیری و حامد محمدی نیز در این اردو حضور دارند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و مهرداد یوسفی (مربی بدنساز) است.

گفتنی است، مسابقات گرنداِسلم در 5 سری به میزبانی “ووشی” چین برگزار می‌گردد. سری اول 9 دی‌ماه (وزن 80- کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان)، سری دوم 16 دی‌ماه (وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان)، سری سوم 23 دی‌ماه (وزن 80+ کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان)، سری چهارم 30 دی‌ماه (وزن 58- کیلوگرم مردان و57- کیلوگرم زنان) و سری پنجم که به صورت تیمی برگزار می‌شود 7 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید