رویای شب دهم اردیبهشت در حوزه هنری اجرا می شود

    کد خبر :16972

نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به طراحی و کارگردانی میلاد جباری مولانا پس از 15 روز اجرا در تالار وحدت، به دلیل استقبال مخاطبان ادامه اجراهای خود را در سالن اندیشه حوزه هنری انجام می دهد.این نمایش برگرفته از زندگی و شهادت محسن وزوایی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس دانشجوی رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف ،است که دهم اردیبهشت 1361 در سن 32 سالگی به درجه شهادت نائل شد.
بنابر اعلام روابط عمومی نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» از بازیگران این نمایش 65 دقیقه ای که تا روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه، به روی صحنه می رود، می توان به؛ ارژنگ امیر فضلی، آتش تقی پور، سیروس کهوری نژاد، مهری آل آقا، ایمان صفا، حسام افسری، هانیه رحیمی، علیرضا عباسی، شهاب درفشدار اشاره کرد.
فروش اینترنتی بلیت این نمایش در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/royayeshabedahom2 با تخفیف ویژه در حال انجام است. همچنین دانشجویان برای رزرو بلیت تخفیف دار دانشجویی می توانند با شماره 09124880078 تماس حاصل نمایند.

** هنرمندان به تماشای ‘مجلس شب چراغ’ می نشینند
نمایش سیاه بازی ‘مجلس شب چراغ’ که با کارگردانی داود معینی در محوطه ی باز اداره تئاتر و خانه ی نمایش درحال اجراست، پذیرای هنرمندان می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش، نمایش ‘مجلس شب چراغ’ نوشته داود معینی کیا است که با استفاده از شیوه نمایش های شادی آور، سیاه بازی و نقالی آماده اجرا شده و به عنوان نخستین نمایش محوطه ی باز اداره تئاتر و خانه ی نمایش اجرا می شود و مقرر است سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت پذیرای هنرمندان شود.
هنرمندان ارجمند می توانند در ساعت 20، یعنی هشت شب تاریخ مذکور در محوطه ی باز خانه ی نمایش به تماشای این اثر نمایشی ایرانی بنشینند.
در این نمایش بازیگرانی چون داود معینی کیا، مهدی رحیمی سده، سحر خداداده، عاطفه مقدسی، عاطفه ترابی بروجردی و طناز عباسی ایفای نقش دارند.
علاقمندان به تماشای نمایش ‘مجلس شب چراغ’ می توانند تا پنجم خردادماه هر شب ساعت 20 به غیر از شنبه ها به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 اداره تئاتر و خانه نمایش مراجعه فرمایند و به مدت 60 دقیقه به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.
همینطور از طریق کانال تلگرام به نشانی @edaretheaterkhanenamayesh ازاخبار خانه ی نمایش و پلاتوهای این مجموعه مطلع شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید