شمار ثبت‌نام‌کنندگان کسرخدمت‌های جدید سربازی از مرز 100 هزار نفر گذشت

    کد خبر :169320

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت‌نام بیش از 100 هزار نفر برای بهره‌مندی از کسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، آزادگی و رزمندگی در دفاتر پلیس+10 خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام برای بهره‌مندی ازکسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اظهارکرد: از ابتدای هفته گذشته ثبت‌نام متقاضیان کسرخدمت‌های مربوط به ایثارگری، رزمندگی و آزادگی در دفاتر پلیس+10 آغاز شد و تا امروز که یک‌هفته از آغاز آن می‌گذرد بیش از100 هزار نفر اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد متقاضی برای بهره‌مندی از این کسرخدمت‌ها امسال و تنها در مهلت تعیین شده باید ثبت‌نام کنند، اظهارکرد: بنابراین تمامی آن‌دسته از ایثارگران، جانبازان و رزمندگانی که فرزندانشان در سال‌های آتی به سن اعزام به خدمت خواهند رسید هم باید امسال در دفاتر پلیس+10 ثبت‌نام کنند.

به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، در حال حاضر تصمیمی برای تمدید مهلت زمان ثبت‌نام وجود ندارد چرا که پس از آن اقدامات برای رتبه‌بندی و در اولویت قراردادن 20 هزار نفر نخست مشمول این طرح در سال 96 انجام خواهد شد.

پیش از این ایسنا در گفت‌وگو با سردار کریمی جزئیات بیشتری از این طرح و همچنین پاسخ پرسش‌های مخاطبان خود درمورد کسرخدمت‌های جدید سربازی را منتشر کرده‌بود که از این لینک می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید