نشست هیات رئیسه سازمان لیگ والیبال برگزار شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
    کد خبر :169216

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ والیبال امروز (شنبه) با حضور محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد.
به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ امروز (شنبه) با حضور داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال، احمد ضیایی نایب رئیس، محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، اسبقیان مدیرکل و ارشدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ورزات ورزش و جوانان برگزار شد و عمده مباحث آن حاشیه‌های دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال بود.

در این نشست منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ، امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران، خلیل یگانه‌مجد، دبیر سازمان لیگ و دیگر نمایندگان شامل کریم فروزان، رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی، امید هاشمی، سرپرست تیم سایپا، جمشید حمیدی نماینده رسانه‌ها، احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و میلاد تقوی، رئیس هیات والیبال مازندران حضور داشتند.

محور عمده این نشست اتفاقات دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر و موضوع هاوش گنبد بود که شرکت کنندگان دیدگاه‌های خود را درباره این موضوعات مطرح کردند.

دلایل بروز این مشکلات و قوانین و مقرراتی که در طول مسابقه و تا قبل از ست پنجم باید رعایت می‌شده، اما از سوی ناظر و داوران لحاظ نشده است نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست، باشگاه شهرداری ارومیه می‌تواند بر اساس قوانین نسبت به آرای کمیته انضباطی نامه‌ای به کمیته تجدید نظر بزند و اعتراض‌های خود را اعلام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید