عابدینی: به خانه‌ای که از آن اثاث‌کشی کردم بر نمی‌گردم/ در سال جام جهانی همه باید وفاق کنیم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۷
    کد خبر :169201

رئیس اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: به خانه‌ای که از آن اثاث‌کشی کردم برنمی‌گردم و قصد بازگشت به فدراسیون را ندارم.
امیر عابدینی که امروز در محل فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده بود در خصوص دلایل حضورش گفت: من آمدم سری بزنم و سلام و علیک کنم، همین!

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به فدراسیون برگردد، گفت: هیچوقت از خانه‌ای که اسباب‌کشی کردم درست نیست که به آن برگردم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که شرکت ایران‌نوین ادعای خسارت از فدراسیون فوتبال کرده است، گفت: چیزی که من امروز از آقای بهروند شنیدم این بودم که ایران نوین مالمیکی را در اختیار سازمان لیگ قرار داده و آنها قرار است این مالمیک را بفروشند. اگر پول کامل شد که هیچ و اگر نشد طرفین در این مورد اقدام می‌کنند.

وی تأکید کرد: مجموع قرارداد فدراسیون و ایران نوین ۱۶۰ میلیارد بوده که ۵۴ میلیارد را سال گذشته و ۴۰ میلیارد هم امسال پرداخت شده است. از این رقم حدود ۶۶ میلیارد باقی مانده و فدراسیون هم پذیرفته که این رقم به آنها خسارت زده شده است، قرار نیست پولی پرداخت شود بلکه از پولی که فدراسیون قرارداد بسته رقم دیگری پرداخت و دریافت نخواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که عملکرد تاج را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: ما چند وقت به چند وقت باید عملکرد یک نفر را ارزیابی کنیم؟ امسال سال تیم ملی است و باید وفاق صورت گیرد. اجازه بدهید جام جهانی تمام شود آنوقت خود شما هم همه چیز را نقد می‌کنید. ما در تمام قسمت‌ها دچار اشکال هستیم ولی من اگر تا الان بخواهم نمره بدهم به تاج، زیر ۵۰ نمی‌دهم.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه با مدیرعامل باشگاه نفت تهران صحبت می‌کرد و چه صحبتی بین آنها رد و بدل شد، گفت: جهانیان درباره گرفتاری که در کمیته استیناف برای آنها پیش آمده از من سئوال کرد و من هم راهکار قانونی‌اش را به او گفتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید