بدون هیچ ملاحظه ای جنگنده های آمریکایی را سرنگون می کنیم

    کد خبر :169191

فرمانده نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد که در صورت نقض حریم هوایی کشورش توسط جنگنده های آمریکایی بدون هیچ ملاحظه ای آنها را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش بازتاب به نقل از اکسپرس نیوز، «سهیل امان» فرمانده نیروی هوایی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که جنگنده های آمریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون خواهند شد.

وی گفت: حمله تروریستی به پایگاه «کامره» تلخ‌ترین اتفاق تاریخ نیروی هوایی پاکستان بود، ولی ما با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از قبل کردیم.

امان افزود: امنیتی را که کشورهای فراوانی از تامین آن عاجز شدند ما به تنهایی برای کشور خود به ارمغان آوردیم و این سخنی است که دشمنان ما حتی هند نیز به آن اعتراف کرده اند.

وی با تاکید بر استفاده نیروی هوایی پاکستان از جوانان بومی گفت: برای تعمیر جنگنده هایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی ۲۸۷ میلیون دلار پول مطالبه کردند ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تنها ۲۵ میلیون دلار آنها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

سهیل امان با حساس خواندن اوضاع منطقه، اظهار داشت: کشورها باید با تکیه بر ظرفیت‌های خود به صورت جدی علیه تروریسم اقدام کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را به مردم خود هدیه کنند.

لازم به ذکر است که تنش‌ها میان اسلام آباد- واشنگتن پس از اتهامات ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به پاکستان هنگام اعلام استراتژی خود برای افغانستان و کشورهای جنوب آسیا آغاز شده و طی ماه‌های اخیر شدت گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید