کنسرت پاییزی حامد همایون

عاشقانه های همایون اجرا شد

    کد خبر :169126

حامد همایون خواننده پاپ کشورمان در شب کنسرت اش قطعه «چتر خیس» را به عنوان یک سورپرایز، برای مخاطبان خود اجرا کرد.
مهر: کنسرت پاییزی حامد همایون خواننده پاپ کشورمان شامگاه جمعه ۱۸ آذر به تهیه کنندگی شرکت «ترانه های شرقی» در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. این کنسرت که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود با تاخیر ۴۰ دقیقه ای و در ساعت ۱۸:۴۰ آغاز و در ابتدای آن پیام تصویری از این خواننده پاپ مبنی بر لزوم حفاظت از سلامتی برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری سرطان پخش شد.

سپس حامد همایون در میان تشویق مردم به صحنه آمد و قطعه «چنین کنم، چنان کنم» را اجرا کرد.

حامد همایون پس از اجرای این قطعه ضمن عرض سلام به حضار بیان کرد: امیدوارم همیشه خوب و سلامت و پر انرژی باشید و من خوشحالم که روی ماه شما را از نزدیک می بینم. من می دانم که خیلی از شماها برای بارهای متوالی است که به کنسرت من می آیید و از همین رو از این تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می کنم.

وی اظهار کرد: این برای اولین بار بود که برنامه ما به دلیل تداخل یک برنامه دیگر در برج میلاد، دیر شروع شد اما قول می دهیم در برنامه بعدی جبران کنیم.

همایون پس از بیان این جملات قطعات «عشق ناب»، «نیمه من» و «همیشه یادم هست» را اجرا کرد که برای اجرای این قطعات نیلوفر محبی ویولونیست روی صحنه آمد و با او همراهی کرد.

سپس قطعات «خدا همین حوالیه»، «دوباره عشق»، «مردم شهر»، «مجنون» و «شیدایی» توسط این خواننده جوان در میان تشویق های مردم اجرا شد.

حامد همایون در ادامه از عوامل این کنسرت نام برد و از مردم خواست که آنها را تشویق کنند.

برخی از عواملی که وی از آنها نام برد عبارت بودند از: نوازنده گیتار بیس: آرش عیوضی، نوازنده تار و سه تار و اود: امیرحسین توسلی، نوازنده پرکاشن: پوریا ربانیان، نوازنده پیانو: آرین ملیکیان، گیتاریست: محمد افشانی و درامز: پیمان لطیفی.

وی در ادامه قطعات «چه عشقی» و «قسمت» را اجرا کرد و از یک سورپرایز برای مردم نام برد و «چتر خیس» را اجرا کرد که با استقبال مردم مواجه شد.

سپس قطعات «می روم» و «دیوونگی» را اجرا کرد و در ادامه اشعار ابتدایی قطعه «حاکم احساس» را خواند و بیان کرد: من همانم که زمستان سال گذشته اولین کنسرت ام را اجرا کردم و امشب میزبان شما هستم.

این خواننده جوان سپس همین قطعه را اجرا کرد.

«آه نکش»، «عاشق شدم رفت» و «نیمه من» هم از دیگر قطعاتی بود که حامد همایون با همراهی نیلوفر محبی نوازنده ویولن در میان تشویق های مردم خواند.

پس از اجرای این قطعات حامد همایون از مردم خواست تا برای پنجه های هنرمندانه نیلوفر محبی کف بزنند.

خواننده «می روم» در ادامه بیان کرد: سیستم های نور و صدای برج میلاد به شدت بهتر و جدید شده و یکی از بهترین سیستم های جهان است.

حامد همایون در پایان برای بار دوم قطعات «چنین کنم، چنان کنم»، «عاشقانه» و «چتر خیس» را برای مردم اجرا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید