اعتراض رسمی باشگاه پدیده به حکم قطعی فیفا!/ درخواست پیگیری تاج برای شکایت کنزوویچ

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۹
    کد خبر :169105

مسئولان باشگاه پدیده با ارائه مستندات به فدراسیون فوتبال پیرامون شکایت کنزوویچ شرایط را برای اعتراض به حکم قطعی فیفا مهیا کردند.
به گزارش فارس، بعد از نامه فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه پدیده مبنی بر کسر 6امتیاز از تیم مشهدی در لیگ برتر به دلیل شکایت زوران کنزوویچ مسئولان این باشگاه بلافاصله اقدامات لازم را برای اعتراض به حکم فیفا آغاز کردند.

البته حکم ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران قطعی و غیرقابل برگشت است اما مسئولان باشگاه پدیده معتقد هستند این پرونده به شکلی مشکوک پیش رفته و در حالی که طی دو سال اخیر حتی یک نامه مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکن مذکور به باشگاه پدیده ارسال نشده اما به یکباره روز گذشته نامه‌ کسر 6 امتیاز به فدراسیون ارسال شده است. مسئولان پدیده معتقدند در روند این پرونده ابهاماتی وجود دارد و به همین دلیل تمامی مدارک و مستندات خود را امروز به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برده و در این نشست نیز توضیحات لازم را رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کردند. ظاهرا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و مستنداتی که مسئولان پدیده ارائه کرده‌اند مهدی تاج از افراد مربوطه در فدراسیون خواسته تا اعتراض باشگاه پدیده را به فیفا ارسال کنند.

یکی دیگر از ابهامات بوجود آمده در کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده به خاطر شکایت کنزوویچ این است که این بازیکن 50 درصد مطالبات خود را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و بعد از آن اقدامات خود را نه از طریق وکیل و نه از طریق نامه‌نگاری به گوش فدراسیون و باشگاه پدیده نرسانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید