حکم خاوری صادر شد

    کد خبر :168874

دادگستری استان تهران از صدور حکم محکومیت محمود رضا خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم محکومیت محمود رضا خاوری، مدیر عامل سابق بانک ملی خبر داد.

به گزارش انتخاب، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم محکومیت محمود رضا خاوری، مدیر عامل سابق بانک ملی خبر داد.

اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: نامبرده بر اساس کیفرخواست دادسرا و مستندات ارائه شده در چهار عنوان اتهامی به حبس طویل المدت وجزای نقدی و رد مال محکوم گردیده و مقرر شده دادسرا اموال بدست آمده از وی را بفروش رسانده و از این طریق بخشی از محکومیت اجرا گردد.

اسماعیلی در گفت و گو با میزان تصریح کرد: ضمنا حکم صادره غیابی و قابل واخواهی می‌باشد.

محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانك ملی ایران یكی از مفسدان اقتصادی در جریان پروند فساد 3000 میلیاردی بود که به کانادا گریخت. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و هجدهمین نشست خبری خود از محاکمه خاوری خبر داده بود.

همچنین غضنفرآبادی، رییس دادگاه انقلاب در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شعبه 26 دادگاه انقلاب رای پرونده محمودرضا خاوری مدیرعامل وقت بانک ملی و از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی یا پرونده موسوم به سه هزار میلیاردی را صادر کرده است، البته حکم صادره، قابل واخواهی است.

وی خاطرنشان کرد: نامبرده در خصوص اتهامات مطرح شده در کیفرخواست به حبس طویل المدت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. همچنین مقرر شده دادسرا اموال بدست آمده از وی را به فروش برساند تا بخشی از محکومیت وی اجرا شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علیرضا مقیم امانی گفت:

    وقف چی با بیان اینکه با تائید هیئت رئیسه موسسه فرشتگان چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات داده شد، افزود: این موسسه به نام کاسپین تغییر نام داد و در سال ۹۵ آنها ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سپرده گیری داشتند.
    وی افزود: در خصوص این پولهای موسسه کاسپین سوال و ابهام وجود دارد. سوال این است که این هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پول کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید