حمید بقایی بالاخره راستش را گفت

  • کامنت
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۸:۴۳
    کد خبر :168428

احسان گل محمدی، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «حمید بقایی بالاخره راستش را گفت / تبری که یکی از درختان بهاری به ریشه ی خود و اون دوتای دیگر زد» نوشت:

«آنقدر قطعنامه صادر کنید تا اون قطعنامه دونتون پاره شود»، این بخشی از اظهاراتی است که نشان از بی توجهی رئیس جمهور سابق به منافع ملی و قطعنامه هایی داشت که هر کدام منشأ انبوهی از تحریم های اقتصادی شد.

اظهاراتی که او هم اکنون از بیخ منکر می شود و در فایل های تصویری اخیرش از اثرات شدید تحریم ها میگوید و به کسانی که تحریم را بی اثر می دانستند و وضعیت اقتصادی مردم را از سو مدیریت میدانستند میتازد. محمود احمدی نژاد و یارهای گرمابه و گلستانش خوب می توانستند جولان دهند اگر ده سال پیش بود؛ اگر با یک سرچ ساده نمیشد کل فیها خالدون ماجرا را درنیاورد.

از این دست اظهارنظرها از او به کرات در دسترس است؛ از تأکید چندباره ی او دربارهی استقلال دستگاه قضا تا مسائل متعدد منطقه ای. نزدیکانش می گویند او به خاطر کوتاه کردن دست افراد از بیت المال مورد غضب قرار گرفته و او برای تأیید این جملات از ریخت و پاش های سکه هایش به افراد رده بالا می گوید. در همین اواخر او از دلسوزی اش برای نظام می گوید و انتظار دارد اعتراضاتش به پروندهی بقایی در قالب همان دلسوزی به نظام تفسیر شود؛ نکته ای که مثال نقضاش را امروز بقایی در حاشیهی دادگاه گفت.

بقایی در واکنش به افرادی که میگویند احمدینژاد از پشت به نظام خنجر زده است نکته ای را گفت که از آن به عنوان پشت پردهی تمامی اعتراضات میتوان یاد کرد؛ او با اشاره به اظهارنظر فوق الذکر میگوید: «خود آقای لاریجانی با این احضاریه ها دینامیت زیر نظام گذاشته است». بله درست شنیدید «با این احضاریه ها»؛ جناب بقایی نگفت با «سوءمدیریت» و نگفت با «ایجاد نارضایتی برای مردم» و یا…؛ او یک راست رفت سر واقعیت؛ ارسال احضاریه برای درختان بهاری!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید