پهن کردن فرش قرمز گرانقیمت برای عبور وزیر در صحرا

    کد خبر :16834

تکرار سریال پهن کردن فرش قرمز گران‌قیمت و چند کیلومتری برای عبور وزیران و مقامات ارشد مصر جنجال آفرید.

 در حالیکه مصر از بحران اقتصادی رنج می‌برد و اقدامات ریاضتی برای مقابله با کسری بودجه اتخاذ شده است، پهن کردن فرش قرمز گرانقیمت برای عبور وزیر در صحرا خشم مردم این کشور را برانگیخت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک منطقه صحرایی در استان المنیا که در آن فرش قرمز گرانقیمت برای عبور وزیر آثار باستانی جهت مشاهده جسد 28 مومیایی ، پهن شده است واکنش‌های منتقدان و خشم مردمی را به دنبال داشت.

به نوشته پایگاه رأی‌الیوم، در حالیکه هنوز وزارت آثار باستانی به انتشار این تصاویر واکنش نشان نداده است اما پیش از این نیز در فوریه گذشته پهن کردن فرش قرمز چند کیلومتری برای عبور «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در غرب قاهره، انتقادهایی را به دنبال داشت.

در همین رابطه برخی فعالان اجتماعی مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند از جمله اینکه «امیره عبدالله» در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: «فرش قرمز برای وزیر در صحرا پهن کردند تا کفش‌های وزیر کثیف و خاکی نشود!».

«أحمد القاضی» نیز در صفحه توییتر خود نوشت: «روی شن‌های صحرا فرش قرمز پهن می‌کنند در حالیکه مردم بدون پتو زیر پل‌ها می‌خوابند… به یاد داشته باشید ما در نهایت فقر هستیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید