تصاویری از گوشی های تمام صفحه سونی در دنیای واقعی منتشر شد

  • آرشیو
  • جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷
    کد خبر :168272

یک سایت چینی تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به گوشی های تمام صفحه سونی است. اگر این عکس‌ها واقعی باشند، خبر خوبی برای طرفداران سونی می‌تواند باشد.

دو گوشی اکسپریا سونی به تازگی رویت شده‌اند که از طراحی تمام صفحه و کم حاشیه‌ای برخوردار هستند. تصاویر این محصولات توسط سایت GizChina منتشر شده که ادعا می‌کند آن‌ها مربوط به محصولات نهایی بوده و به هیچ عنوان رندرهای سه بعدی نیستند!

به گزارش گجت نیوز گوشی های تمام صفحه سونی نه تنها از دیگر محصولات خانواده اکسپریا متفاوت هستند، بلکه با یکدیگر نیز فرق می‌کنند. یک دیوایس از طراحی مستطیلی شکل کنونی بهره می‌برد که حالا شیارهای اسپیکر آن به در قسمت‌های بالا و پایین قاب جلویی تعبیه شده است. قاب پشتی آن‌ها نیز از یک خمیدگی بسیار زیبا و منحصر به فرد با سطح مات و شیشه‌ای بهره می‌برد که در مدل مات نیم کره‌ای در بالا و در پایین بدنه تشکیل شده است تا این دیوایس کمی گردتر به نظر برسد.

اسکنر اثر انگشت این مدل مات بر روی قاب پشتی و درست در بالای لوگو اکسپریا نقش بسته است، این درحالیست که به نظر می‌رسد اسکنر اثر انگشت در مدل مستطیلی شکل گوشی های تمام صفحه سونی با نمایشگر آن ادغام شده باشد! همچنین یک ماژول دوربین دوگانه با فاصله‌ای زیاد از هم در این قاب قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها یک سنسور عمق خواهد بود. اما این دوربین دوگانه در مدل مات طلایی رنگ گوشی های بدون حاشیه سونی با فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند.

هر دو گوشی ظاهرا به یک نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح 4K مجهز شده‌اند. اما آن‌ها تنها در کم حاشیه بودن صفحه اول نیستند، بلکه نخستین گوشی های برند سونی خواهند بود که به چیپست اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و اندروید 8 اوریو تجهیز می‌شوند.

اگر این خبر درست باشد، طرفداران سونی بی‌تردید از این موضوع خرسند خواهند شد. با این حال باید در نظر داشته باشید که در برخی از زوایا نور در تصویر نوعی به گوشی‌ها تابیده است که می‌تواند به ما بگوید این تصاویر گوشی های بدون حاشیه سونی رندرهای سه بعدی بیش نبوده و تنها زاییده ذهن طرفداران این کمپانی هستند. لازم به ذکر است سونی گوشی های جدیدش را در نمایشگاه CES یا MWC معرفی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید