تقدیم به سیدجلال؛ کاپیتان خویشتن‌دار

  • آرشیو
  • جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۷
    کد خبر :168202

سیدجلال حسینی روز سخت و‌ البته غیرقابل باوری را در رشت پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، قابل پیش‌بینی بود که هواداران سپیدرود برای سیدجلال حسینی دردسرهایی شکل دهند اما این حجم از فحاشی به بازیکن ملی‌پوش و هم‌استانی غیرقابل پذیرفتن بود.

سیدجلال حسینی بعنوان یکی از بازیکنان برتر فوتبال ایران از حیث تعداد بازی ملی درگیر یک اشتباه تاریخی در درگیری بین رشت و انزلی شد تا تعجب هم‌تیمی‌هایش در خصوص این هجمه غیرقابل توصیف را نیز به همراه داشته باشد. هم‌تیمی‌های سیدجلال حسینی نیز باور نمی‌کردند که کاپیتان این تیم در شهر و استان خودش اینقدر مورد هجمه قرار گیرد و اینکه گل خود را به او تقدیم کردند نیز قابل ستایش بود. سیدجلال حسینی که برخلاف اتفاقات روی سکوها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نسبت به سکوهای هم‌استانی خود واکنشی نداشته باشد و اوضاع را بدتر از این نکند که این خویشتن‌داری جای تمجید نیز دارد.

با این حال بد نیست هواداران سپیدرود که با حضور گرم خود روی سکوها این تیم را به تیمی قابل احترام در لیگ برتر تبدیل کرده‌اند با توجه به سابقه ملی سیدجلال حسینی و تلاشی که او بعنوان یک گیلانی تا به امروز از خود به جا گذاشته و مطمئنا در جام جهانی نیز همه در انتظار موفقیت او برابر ستاره‌های اسپانیا و پرتغال هستند کمی خویشتن‌داری از خود به جا می‌گذاشتند و اینچنین کاپیتان گیلانی حریف را دچار چالش نمی‌کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید