کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شد

  • خودرو
  • جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۰
    کد خبر :168019

خودروی کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2018 (Kia Niro Plugin Hybrid) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی شد و تا پایان سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

مدل جدید کیا نیرو پلاگین هیبریدی که شاهد رونمایی از‌ آن در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 بودیم، در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی 42 کیلومتری را طی می‌کند. برد حرکتی مجموع این خودروی سبز و پاک توسط EPA در حدود 900 کیلومتر تخمین زده شده است.

به گزارش گجت نیوز هدریک، مدیر کیا موتورز کره جنوبی در آمریکا، در خصوص این خودروی هیبریدی و پاک می‌گوید:

کیا نیرو پلاگین هیبریدی ، گام جذاب بعدی شرکت کیا در ارائه خودروهای جایگزین تا سال 2020 است. مشتریانی که تحت تاثیر انعطاف و طراحی فوق‌العاده نیرو هیبرید قرار گرفته اما خواستار تکنولوژی اکودینامیکی بیشتر و توانایی رانندگی در حالت تمام الکتریکی هستند، نیرو پلاگین هیبریدی گزینه‌ای مناسب و دوست داشتنی برایشان خواهد بود.

مدل پلاگین هیبریدی کیا Niro درست مانند نیرو هیبریدی دارای ظرفیت 5 سرنشین و ظرفیت بار قابل توجه است. این خودرو در سه تریم EX، LX و EX پریمیوم به بازار عرضه می‌شود و به سیستم‌های کمکی راننده و ایمنی از جمله سیستم تشخیص نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، دستیار تغییر خطوط حرکتی، حسگرهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو و دستیار حفظ خودرو در لاین‌ها مجهز شده است.

کیا نیرو پلاگین هیبریدی از پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری Gdi تمام آلومینیومی به همراه مجموعه باتری لیتیوم پلیمری 8.9 کیلووات‌ساعتی و یک واحد الکتریکی 60 اسب بخاری استفاده می‌کند. سیستم نیروبخش این خودرو در مجموع، قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را در اختیار قرار می‌دهند که منجر به شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت در 10.5 ثانیه می‌شود.

شرکت کره‌ای کیا ادعا می‌کند این کراس اوور جدید بسیار کم‌مصرف بوده و مصرف شهری، بزرگراهی و ترکیبی آن به ترتیب 5.3 لیتر، 4.9 لیتر و 5.1 لیتر در هر صد کیلومتر است. همچنین با بهره‌گیری از شارژر 240 ولتی، می‌توان این خودروی پلاگین هیبریدی را در مدت 2.5 ساعت شارژ کرد. این زمان با شارژر 120 ولتی به 9 ساعت می‌رسد.
گالری عکس های کیا نیرو پلاگین هیبریدی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید