پروژه دعوت به شورش و اعتراضات انتخاباتی کلید خورد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
رضا حسین بُر، کارشناس شبکه ضد انقلاب «ایران فردا»: هرکسی که از صندوق رای درآمد، مردم ایران باید یک حرکت مثل سال 88 شروع بکنند به شرطی که این نهضت را تا پایان تغییر (نظام) ادامه بدهند.

در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، بار دیگر رسانه های ضدانقلاب دست به کار شده اند تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف دیکته شده از سوی دشمنان انقلاب مردم ایران استفاده کنند.

 

همه صاحب نظران و اهل سیاست بر این نکته واقف هستند که از مهمترین عوامل شکل گیری فتنه88 و غائله آشوب پس از انتخابات ریاست جمهوری، از سوی اپوزیسیون و دشمنان نظام ایران مدیریت می شد و با اغفال عده ای از ناآگاهان و برخی عوامل داخلی، خسارات جبران ناپذیری به حرکت رو به جلوی انقلاب ایران وارد ساختند.

 

اگرچه این برنامه آنان با حضور به موقع مردم انقلابی کاملا خنثی شد اما هرگز دشمنان این نظام را از نفوذ در سیستم مدیریتی کشور ناامید نکرد و در سالهای پس از آن نیز برنامه های جدیدی برای براندازی حکومت ایران در پیش گرفتند.

 

اندکی مانده به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، شبکه های ماهواره ای متعلق به نظام سلطه در حرکتی هماهنگ، تلاش دارند زمینه ایجاد جریانات اعتراضی و نافرمانی های مدنی را در میان مردم ایران فراهم سازند تا از این رهگذر بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

 

برای نمونه در یکی از شبکه های ماهواره ای، رضا حسین بُر، کارشناس شبکه ضد انقلاب «ایران فردا» اظهار می کند: هرکسی که از صندوق رای درآمد، مردم ایران باید یک حرکت مثل سال 88 شروع بکنند به شرطی که این نهضت را تا پایان تغییر (نظام) ادامه بدهند.

 

گفتنی است با بصیرت و آگاهی مردم فهیم ایران، دست همه اجانب و دشمنان از دخالت در حکومت ایران کوتاه می گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید