روحانی ۴ دقیقه هم برای شنیدن صحبت دانشجویان وقت نگذاشت

  • سیاسی
  • جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
    کد خبر :167957

نماینده دفتر تحکیم وحدت گفت: سخنرانی نکردن نماینده تشکل‌ها در حضور روحانی از جنس عدم پاسخگویی دولت به مطالبات دانشجویان بود.

مجتبی بختیاری نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران(17 آذر) با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه زاهدان، گفت: در سال‌های گذشته نمایندگان تشکل‌ها فرصت محدودی در اختیار داشتند تا پژواک صدای دانشجویان باشند، اما امسال این فرصت محدود حتی در حد 4 دقیقه هم در اختیار دانشجویان قرار نگرفت.

به گزارش تسنیم وی افزود: این رویداد از جنس عدم پاسخگویی دولت به مطالبات دانشجویان و در تعارض با شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور بود.

بختیاری با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید در رفتار آرمانگرا باشد و در تمام امور خود تحکیم وحدت کند، با اشاره به زلزله کرمانشاه، گفت: برخی مسئولین دولتی با ادبیات غلط خود نشان دادند مستضعفان جایگاهی در اندیشه آنان ندارند و هنگام ورود به حریم خصوصی مردم “فاخلع نعلیک” را رعایت نکردند.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: متأسفانه بعد از اجرایی شدن برجام جسم و روح برجام لگدمال شد. عده‌ای گمان می‌کردند قول شفاهی آمریکا تضمین است اما اینگونه نبود.

این فعال دانشجویی با محکوم کردن اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور فرانسه درباره توان موشکی ایران، گفت: از دادستان می‌خواهیم اقدامات قضایی را درباره افرادی که در داخل کشور با دشمنان همراه شده و حرف از مذاکره موشکی می‌زنند انجام دهد. همگان باید بدانند ملت ایران در برابر برد موشک‌هایش کوتاه نخواهد آمد.

بختیاری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با بازداشت کودکان ننگی دیگر بر ننگ‌هایش افزود و مجامع بین‌المللی هم دم فروبستند، گفت: آمریکایی جنایتکار با انتقال سفارتش به بیت‌المقدس نشان داد به عجز و ناتوانی رسیده و ضربه محکمی خواهد خورد. مسلح کردن ملت فلسطین تنها راه ممکن است تا قدرت‌نمایی کند و الا با برخورد رام و سازشکارانه کاری برای فلسطین صورت نگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید