حجت نظری پیشنهاد داد

توجه ویژه به زنان و جوانان در برنامه سوم شهرداری تهران/تشکیل فراکسیون جوانان در شورا

    کد خبر :167849

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهاد تشکیل فراکسیون جوانان در شورای شهر پنجم، گفت: باید فراکسیون جوانان برای پیگیری مطالبات جدی‌تر جوانان شهر ایجاد شود تا بتوانیم حضور موثر و نقش ویژه جوانان در شهر را محقق کنیم.

حجت نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه جای توجه به زنان و جوانان در برنامه‌هایی که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر برای بررسی ارجاع داده می‌شود خالی است گفت: شورای پنجم نسبت به پرداختن ویژه به بحث زنان و جوانان در برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری تهران بسیار حساس است و در این خصوص بی‌تفاوت نمی‌ماند.
جوان‌ترین عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از معاون برنامه ریزی شهرداری تهران درخواست کرده‌ام که به عنوان متولی برنامه‌های توسعه‌ای، در برنامه سوم توسعه نگاه ویژه‌ای به زنان و جوانان داشته باشد، گفت: از همه مسئولان شهرداری درخواست کرده‌ایم که به افزایش نقش جوانان در جنبه‌های مختلف شهرداری و همچنین حضور پررنگ سازمان‌های مردم نهاد به صورت ویژه توجه کند.
وی همچنین پیشنهاد تشکیل فراکسیون جوانان در شورای شهر را مطرح کرد و گفت: قبلا هم پیشنهاد کرده‌ام و همچنان بر این عقیده هستم که باید فراکسیون جوانان برای پیگیری مطالبات جدی‌تر جوانان شهر ایجاد شود تا بتوانیم حضور موثر و نقش ویژه جوانان در شهر را محقق کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید