مقتدی صدر اسرائیل را تهدید به اقدام نظامی کرد

    کد خبر :167785

مقتدی صدر از نیروهای بسیج مردمی خواست نشستی فوق العاده برای بررسی ابعاد سیاست دولت امریکا در قبال قدس شریف برگزار کنند.

رهبر جریان صدر در عراق با صدور بیانیه ای از همه گروه های مقاومت اسلامی و بسیج مردمی خواست با برگزاری نشستی فوق العاده در خصوص نحوه برخورد با اقدام دولت امریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف به تفاهم برسند.

در این بیانیه به اسرائیل هشدار داده شد که نیروهای مقاومت اسلامی در عراق توانایی ان را دارند برای تهدید اسرائیل از طریق خاک سوریه خود را به فلسطین اشغالی برسانند.

رهبر جریان صدر عراق سازمان کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب خواست به مسؤولیت خود درباره قدس عمل کرده و تنها به محکوم کردن ترامپ اکتفا نکنند.

به گزارش اسپوتنیک، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در سخنرانی خود در نجف اشرف در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره قدس گفت: قدس از آن ماست، سرزمین فلسطین سرزمین ماست، روزگار تو چند صباحی بیش نیست.

صدر از کشورهای عربی و اسلامی خواست سفارت‌ آمریکا را به صورت موقت و سفارت اسرائیل را برای همیشه ببندند.

وی از سازمان کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب خواست به مسؤولیت خود درباره قدس عمل کرده و تنها به محکوم کردن آن اکتفا نکنند.

رهبر جریان صدر همچنین از عربستان خواست جنگ را در یمن، بحرین و سوریه هرچه سریعتر پایان داده و ائتلاف اسلامی تحت رهبری خود را برای آزادی قدس اشغالی به این شهر هدایت کند، در غیر این صورت این ائتلاف ننگ و عاری برای همه و قدس خواهد بود.

صدر از هماهنگی با گروه‌های مقاومت در عراق به منظور برگزاری نشست درباره تصمیم ترامپ درباره قدس خبر داد.

به گزارش ایسنا :وی تاکید کرد، در صورتی که گروه‌ها در حمله به اسرائیل جدی باشند، نخستین سرباز خواهد بود و نه نخستین فرمانده.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید