آتش در کارگاه تولید پوشاک در خیابان ولیعصر/ سوختگی دو کارگر

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۰۹
    کد خبر :167188

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه تولید پوشاک در خیابان ولیعصر خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک کارگاه گفت: ساعت ۱۶:۴۷ یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولید پوشاک در خیابان ولیعصر نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان هاشمی فر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می شود.

او با بیان اینکه سه ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می شود خاطرنشان کرد: محل حادثه یک آپارتمان دو طبقه قدیمی بود که از آن به عنوان کارگاهی برای تولید پوشاک استفاده می شد و پارچه‌ های تریکو و مقداری مشما در بخش‌هایی از این ساختمان نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند بخش‌های زیادی از طبقه اول این کارگاه حدودا ۵۰متری که دو طبقه ساختمان وسعت داشت شعله ور بود و به بخش‌هایی از طبقه بالایی نیز سرایت کرده بود و دود زیادی نیز هر دو طبقه و راه پله میانی را فراگرفته بود.

ملکی با بیان اینکه تعدادی کارگر در این ساختمان مشغول فعالیت بودند گفت: در اولین اقدام آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و این افراد را از داخل ساختمان خارج کردند. ۷ نفر از کارگرانی که دراین ساختمان مشغول فعالیت بودند با کمک آتش نشانان خارج شدند که متاسفانه دو نفر آنها دچار سوختگی شده بودند و ۵ نفر دیگر نیز خوشبختانه وضعیت خوبی داشتند.

او ادامه داد: آتش در حال حاضر خاموش شده و تخلیه دود از ساختمان انجام شده است و دقایقی قبل نیز آتش نشانان محل حادثه رابه سمت ایستگاه های خود ترک کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید