شاکری رئیس انجمن والیبال فدراسیون ورزش‌های کارگری شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۴
    کد خبر :166106

پس از استعفای خوشدل رئیس پیشین انجمن والیبال کارگری کشور سیدامیر حسینی در حکمی علی شاکری را به عنوان رئیس انجمن والیبال فدراسیون ورزش کارگری منصوب کرد.
به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، در مراسم معارفه رئیس جدید انجمن والیبال کارگران سیدامیر حسینی ضمن تشکر از خدمات ارزنده خوشدل(رئیس قبلی انجمن) گفت: ایشان سال‌ها مسئولیت دبیری فدراسیون و انجمن والیبال کارگری را بر عهده داشتند که زحمات زیادی را در پیشبرد ورزش کارگری انجام دادند و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشتند ولی بدلیل تراکم امور ات شخصی از این هردو سمت خود استعفا دادند.

حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت انجمن های ورزش کارگری افزود: در حال حاضر فدراسیون هیچگونه بودجه مصوب و دولتی را از هیچ نهادی دریافت نمی کند و از این رو انجمن های ورزش کارگری نیز بصورت مردمی اداره می شوندکه در این زمینه باید با ابتکار و خلاقیت موجبات پیشبرد و گسترش ورزش کارگری را در جامعه فراهم سازند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به توانمندی آقای شاکری در امورات ورزشی، یادآور شد: با توجه به اهمیت ورزش والیبال در کشور و همچنین در حانواده بزرگ کار و تلاش و همچنین ظرفیت هاو توانمندی شاکری تصمیم گرفتیم تا این مسئولیت را به ایشان واگذار نماییم که اطمینان دارم همانند کارنامه درخشانی که از ایشان در ورزش و رسانه ها موجود می باشد، میتواند دوران جدیدی را در ورزش والیبال کارگران آغاز نماید. والیبال کارگری دو فرصت بین المللی برای درخشیدن در جهان را پیش رو دارد، یکی مسابقات جهانی ورزش کارگری که تیم های اعزامی در آن خوش درخشیدند و دیگری رقابت های جهانی شرکت ها که در پیش روی ورزشکاران این رشته است و سال آیند در فرانسه برگزار می گردد.

حسینی در پایان با اشاره به ظرفیت های ورزش کارگری، اظهار داشت: در ورزش کارگری ظرفیت های زیادی وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی، ایده و خلاقیت می باشد و باید افرادی که خواستار خدمت هستند همکاری نموده تا این ورزش را در جامعه به جایگاه اصلی خود برسانند و در واقع این مهم را تبدیل به مسئله ای مورد توجه در خانواده بزرگ کار و تلاش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید