هاشمی به شهرداری تهران تأکید کرد

مراکز خرید وادار به خرید پیوست ترافیکی شوند

    کد خبر :166095

رییس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که مالکان پاساژهای پر رفت و آمدی که مشکل ترافیکی ایجاد کرده‌اند را به ارائه راه‌حل با هزینه خود وادار کنند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پس از استماع گزارش معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه به پیوست ترافیکی طرح‌های حجیم در تهران بی‌توجهی شده، گفت: شاهد هستیم که ساختمان‌های بزرگی همچون پاساژ ارگ، پالادیوم، کوروش، اطلس‌مال و… ساخته می‌شود بدون اینکه حتی پیوست ترافیکی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از معاونت شهرسازی درخواست می‌شود به این موضوعات توجه داشته باشد و برنامه‌ریزی در زمینه بهسازی امور داشته باشد، تصریح کرد: مخصوصا فکری به حال پاساژهایی کنید که پیوست ترافیکی ندارند اما هنوز راه‌اندازی نشده‌اند و بهتر است از آنها بخواهیم که با هزینه خود چاره‌اندیشی کنند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اطلس‌مال هنوز راه‌اندازی نشده اما قطعا با راه افتادنش منطقه قفل می‌شود، گفت: همین الان امکان تردد خودروها نیست وای به حال روزی که این پاساژ راه‌اندازی شود حتی شنیده‌ایم که مسوولان این مرکز خرید گفته‌اند که شهرداری بیاید دو تونل برای کاهش بار ترافیکی این منطقه بزند که یک تونل از بالای میدان نیاوران به سمت اطلس‌مال و تونل دیگر از سمت آجودانیه یا اقدسیه به سمت اطلس‌مال خواهد بود و جالب است که از آنجایی که حجم سرمایه‌گذاری بالا است بعدا خواهند گفت شهرداری این تونل‌ها را بسازد.

هاشمی با بیان اینکه همین حالا پاساژهای ارگ، پالادیوم و کوروش معابر را قطع کرده‌اند، گفت: سعی کنید پروژه‌هایی که هنوز راه‌اندازی نشده‌اند را وادار کنیم تا پیوست ترافیکی ارائه کرده و با هزینه خود دنبال راه‌حلی برای کاهش ترافیک در این منطقه باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید