مرادی اولین طلایی کاروان ایران شد/ عنوان نایب قهرمانی به رستمی رسید

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۸:۱۵
    کد خبر :165926

نمایندگان کشورمان در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.
در سومین روز از رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین که به میزبانی مکزیکوسیتی در حال برگزاری است، سه نماینده ایران به روی تخته رفتند. مانی دهباشی اولین نماینده ایران در روز سوم بود که در رقابت های دسته 49 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و با مهار وزنه 147 کیلوگرمی در حرکت دوم به عنوان پنجم جهان دست یافت. دهباشی اولین حضور خود در مسابقات برون مرزی را تجربه می کند و از ملی پوشان جوان تیم وزنه برداری است.

عناوین اول تا سوم این دسته نیز به ترتیب به نمایندگان چین با رکورد 181 کیلوگرم، قطر با رکورد 178 کیلوگرم و نیجریه با 175 کیلوگرم رسید.

اما در رقابت های دسته 72 کیلوگرم، نمایندگان ایران به دو نشان خوشرنگ طلا و نقره دست یافتند و اولین نشان طلای کاروان کشورمان نیز به نام نادر مرادی به ثبت رسید.

مرادی با ثبت رکورد 209 کیلوگرم به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت، روح اله رسمتی دیگر وزنه بردار ایران در رقابت های این دسته با رکورد 208 کیلوگرم نایب قهرمان شد و نقره گرفت و نشان برنز هم با رکورد 208 کیلوگرم به نماینده چین رسید.

بدین ترتیب ایران تا کنون موفق به کسب یک نشان طلا، 2 نقره و یک برنز شده است.

در چهارمین روز از رقابت ها مجید فرزین و علی حسینی در رقابت های دسته 80 کیلوگرم از ساعت 19:10 به وقت محلی و 4:40 روز چهارشنبه به وقت تهران، با حریفان خود روبرو می شوند.

به گزارش فارس، رقابت های جهانی مکزیک از 11 تا 17 آذر ماه به میزبانی مکزیکوسیتی برپاست و تیم ملی ایران با 14 نماینده خود در این رویداد حضور یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید