سنگ‌تمام آذری‌ها برای روحانی

    کد خبر :16588

شرکت‌کنندگان در این همایش با شعارهایی مانند «یاشاسین آذربایجان» و «آذربایجان زنده است به ایران وابسته است» همبستگی خود را با مردم ایران نشان دادند.

در حالی که سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود، این مجموعه ورزشی و خیابان‌های اطراف آن مملو از جمعیت است.

شرکت‌کنندگان در این نشست گفتند که از ابتدای صبح امروز در این مجموعه ورزشی حضور یافته‌اند چون بیم آن را داشتند که به دلیل ازدحام جمعیت و شلوغی نتوانند در این جمع حاضر شوند.

با ورود مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به سالن ورزشی، حضار او را به شدت تشویق کردن کردند و او نیز به ابراز احساسات افراد پاسخ داد.

شرکت‌کنندگان در این همایش با شعارهایی مانند «یاشاسین آذربایجان» و «آذربایجان زنده است به ایران وابسته است» همبستگی خود را با مردم ایران نشان دادند.

اکثریت شرکت‌کنندگان با بستن دستبندهای سبز و دست داشتن شال‌های سبز و پرچم‌های بنفش به ابراز احساسات پرداختند. آنها همچنین با سرودها و ترانه‌هایی نظیر «ایران فدای اشک و خنده تو»، «یار دبستانی» و «دوباره ایران» به همخوانی پرداختند.

در این هم‌خوانی‌ها آنها با روشن کردن چراغ قوه‌های گوشی‌های تلفن همراه خود صحنه‌های زیبایی را در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی ایجاد کردند. آنها همچنین با ایجاد موج‌های ایسلندی به تشویق روحانی پرداختند.

«درود بر خاتمی»، «آزادی اندیشه گازانبری نمیشه»، «خاتمی زنده باد روحانی پایبنده باد» از جمله شعارهای مردم است. آنها همچنین با سردادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.

محمدرضا نعمت‌زاده و محسن مهرعلیزاده از جمله کسانی هستند که تاکنون در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی حضور یافته‌اند.

رئیس دولت تدبیر و امید  ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی تبریز حاضر شد و مورد استقبال شدید هواداران و حامیان خود قرار گرفت.

شرکت‌کنندگان در این همایش با گفتن شعارهایی مانند «روحانی روحانی حمایت می‌کنیم» و «یاشاسین روحانی» حمایت‌شان را از رئیس دولت یازدهم نشان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید