تبدیل سوله بحران به شهربازی توسط نورچشمی مدیران قبلی شهری

    کد خبر :165845

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از واگذاری سوله مدیریت بحران منطقه 4 به نورچشمی مدیران قبلی شهرداری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه پیش از زلزله کرمانشاه در 14 آبان 96 تذکری به شهرداری تهران درخصوص لزوم تسریع تحویل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران داشتم، گفت: این تذکر من در راستای اجرای مصوبه شورا در الزام شهرداری تهران به در اختیار دادن کلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بود.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم تهران متاسفم که باید اعلام کنم از 102 سوله مدیریت بحران پایتخت تنها 22 سوله به عنوان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است گفت: بقیه سوله‌ها یا به ورزشگاه تبدیل شده و یا به عنوان فضای کسب و کار و کاربری‌های غیرمعقول بدل شده که هرجایی را می‌توان برایشان متصور شد جز اینکه در پایگاه مدیریت بحران برپا شوند.

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه پس از تذکر بنده برابر گزارش رسانه‌ها تعداد 4 سوله بازپس گرفته شد گفت: اما این تعداد کافی نیست و باید در اسرع وقت تمامی این پایگاه‌ها تخلیه شود.

فراهانی با بیان اینکه متاسفانه باید اعلام کنم که سوله بحران شهید آبشناسان در منطقه 4 علی‌رغم هزینه 4 میلیارد تومانی شهرداری تهران تبدیل به شهربازی شده گفت: طی قراردادی این سوله به مدت 10 سال به یکی از نورچشمی‌های مدیریت شهری سابق با بهای اندک واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در برخی رسانه‌ها اخباری درباره واگذاری پایگاه‌های منطقه، 2 و 12 و… به پیمانکاران به ازای بدهی‌هایشان منتشر شده، گفت: اگر این امر واقعیت داشته باشد، باید به حال تهران گریست چراکه فضاهای پشتیبانی‌کننده‌اش را با تغییر کاربری یا فروخته‌اند یا به فضای کسب و کار بدل کرده‌اند.

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران افزود: به شهردار تهران و رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران تذکر می‌دهم که هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه و تحویل پایگاه‌های مدیریت بحران اقدام کنند گفت؛ چرا که زلزله خبر نمی‌کند و باید هر لحظه آماده وقوع حادثه‌ای باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید