در دیدار وزیر بهداشت کوبا با رئیس سازمان غذا و دارو و مطرح شد

ارایه تسهیلات برای ثبت داروهای ایرانی در کوبا

    کد خبر :165840

در دیدار وزیر بهداشت کوبا با رئیس سازمان غذا و دارو بر اجرایی کردن توافقات انجام شده در زمینه‌هایی مانند ارایه تسهیلات برای ثبت داروهای ایرانی در کوبا تا یک ماه آینده تاکید شد.

به گزارش ایسنا، در دیدار دکتر اصغری با روبرتو توماس مورالس ،بررسی برنامه عمل و اجرای تفاهم نامه بین دو کشور، ارایه تسهیلات برای ثبت داروها، همکاری در تولید دارو و واکسن، حضور تیم کارشناسان دارویی کوبا در ایران برای اجرایی کردن توافقات تا یک ماه آینده از مباحث مطرح شده بود.

در این دیدار همچنین سفیر کوبا، دکتر اسدی لاری و دکتر داروری سرپرست اموربین الملل سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند.

بازدید وزیر بهداشت کوبا از شبکه بهداشت شهرستان شهریار

به گزارش ایسنا در ادامه حضور وزیر بهداشت کوبا در ایران ،روبرتو توماس مورالس به همراه دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت روز گذشته از شبکه بهداشت شهرستان شهریار بازدید کردند. در این بازدید رئیسی ضمن تشریح طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت درباره ۱۵ برنامه و ۱۰ پروژه پشتیبان این طرح نکاتی را ارائه کرد.
در ادامه این بازدید وزیر بهداشت کوبا و معاون بهداشت وزارت بهداشت با حضور در خانه بهداشت یوسف آباد صیرفی و مرکز خدمات جامع سلامت فردوسیه شهریار نحوه ارائه خدمات بهداشتی از جمله مراقبت‌های اولیه مادر، کودک، واکسیناسیون ، بهداشت مدارس، خدمات دهان و دندان، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، غربالگری بیماری‌های واگیر و غیر واگیر را مورد بازدید قرار دادند.
همچنین در این بازدید هیات کوبایی با برنامه ها و اقدامات انجام شده درخصوص جلب مشارکت های مردمی، ارتباطات بین‌بخشی و خدمات سفیران و داوطلبان سلامت آشنا شدند.
به گزارش «وبدا» در این بازدید که همزمان با هفته اطلاع‌رسانی درباره ایدز برگزار شد، وزیر بهداشت کوبا و هیأت همراه از نمایشگاهی که به همین مناسبت و به منظور آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری ایدز به مراجعان برپا شده بود نیز بازدید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید