مرادی: مدال‌های سهراب و موسوی روحیه را به اعضای تیم تزریق نمود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۲
    کد خبر :165334

رئیس فدارسیون وزنه‌برداری گفت: مرادی و موسوی مدال‌های با ارزشی کسب کردند و این موفقیت باعث ایجاد روحیه بهتری برای سایر اعضای تیم شد.

علی مرادی درباره عملکرد وزنه برداران کشورمان در دسته‌های 85 و 94 کیلوگرم مسابقات جهانی گفت: با توجه به حضور 4 وزنه‌بردار امروز امتیازات خوبی بدست آمد فارغ از اینکه کیانوش رستمی به دلیل آسیب دیدگی کهنه‌ای که داشت به این آسیب‌دیدگی در طول روزهای گذشته از ناحیه زانوی سمت چپ تشدید شد اما با این وجود برای کسب مدال تلاش کرد. میری هم وزنه‌هایی که در حد توانش بود را زد.

وی ادامه داد: مرادی و موسوی در 94 کیلوگرم رقابت‌ بسیار فشرده‌ای داشتند که خدا را شکر 3 مدال طلا و 2 برنز بدست آمد. موسوی در عین جوانی آینده بسیار درخشانی دارد و مدال‌های با ارزشی کسب کرده این موفقیت باعث ایجاد روحیه بهتری برای سایر اعضای تیم نیز شد.

رئیس فدارسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: روزهای آینده دسته‌های 105 و مثبت 105 کیلوگرم را دارم که امیدواریم چهار وزنه‌بردار ما در این دو دسته با موفقیت هرچه بیشتر حضور پیدا کرده و در نهایت دل مردم عزیزمان را شاد کنند.

وی درباره رکوردشکنی سهراب مرادی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما بعد از قطعی شدن مدال طلا شکست رکورد جهان بود که به لطف خدا و همت مرادی محقق شد. بسیار خوشحالیم و این موضوع را به تمام مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. ایرانی‌های حاضر در سالن و پیام‌هایی که از بیرون ارسال می‌شد حاکی از شادی مردم بود و این پیروزی را به ملت ایران،‌ خانواده شهدا و ایثارگران و رهبر انقلاب تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس مرادی در پاسخ به این سوال که سهراب با وجود داشتن یک حرکت دیگر در دو ضرب شانس بهبود رکوردهایش را نیز داشت گفت: رویدادهای مهم دیگری را در سال آینده پیش رو داریم که از همین حالا و بعد از کمی استراحت برای اهداف سال‌های آینده و شکستن سایر رکوردها و ارتقای سطح فنی استارت خواهیم زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید