.

سگی که پاچه اروپا و آمریکا را گاز می گیرد!

    کد خبر :165292

«رعد هادی جباره» روزنامه نگار عرب زبان مقاله ای تحت عنوان «سگی که پاچه اوروپا و آمریکا را گاز می گیرد!» منتشر کرده و در آن به بازگشت نیروهای شکست خورده داعش به کشورهای اروپایی و آمریکا پرداخته است.
به گزارش بازتاب؛وی در بخشی از این مقاله، جنگجویان داعش را به سگ های تربیت شده آمریکا و اروپا تشبیه کرده و می نویسد: پس از شکست داعش در عراق و سوریه، اکنون بسیاری از جنگجویان گروهک تروریستی تکفیری داعش که از این دو کشور گریخته اند، به هر نحوی شده خود را به کشورهای اروپایی و آمریکا خواهند رساند زیرا آنها در اصل از همان کشورها به سمت سوریه و عراق سرازیر شده بودند.
این روزنامه نگار عرب در ادامه می افزاید: بسیاری از جنگجویان داعش افرادی افراطی و ساده لوح بوده اند که با حمایت مالی و تسلیحاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای مختلف اوروپایی از جمله انگلیس، فرانسه و غیره و نیز ایالات متحده آمریکا راهی خاورمیانه و بالاخص سوریه و عراق شدند تا با جنگیدن علیه حکومت های این دو کشور، امنیت داخلی آنها را متزلزل کنند و در مسیر سقوط این دو حکومت قرار دهد اما نه تنها به هدف خود دست نیافتند بلکه با شکستی سنگین، اکنون سرافکنده به سمت کشورهای خود باز می گردند.
نویسنده همچنین می نویسد: اما این جنگجویان فریب خورده، هرچند با پول و یا به هر نحوی دیگر فریب سازمان های اطلاعاتی و امنیتی را خورده اند، اما اکنون تروریست های بالقوه ای هستند که هر لحظه ممکن است در اروپا و آمریکا دست به عملیات هایی بزنند. نمونه های آن را در چند سال اخیر نیز در نقاط مختلف اروپا مانند مترو انگلیس و غیره مشاهده کرده ایم.
«رعد هادی جباره» می افزاید: جنگجویان داعشی تحت عنوان دفاع از اسلام، با روایت های ساختگی فریب خوردند و برای انجام عملیات های انتحاری راهی سوریه و عراق شدند. اکنون بازگشته و یا در حال بازگشت هستند اما به رغم شکست خوردنشان، عقیده افراطی آنان از مغز شستشو شده آنها پاک نشده لذا بدون شک در کشورهای اروپایی و آمریکا بر اساس همان عقیده دست به عملیات هایی خواهند زد.
این روزنامه نگار عرب زبان در پایان مقاله اش می نویسد: در پایان سخنی باقی نمی ماند جز اینکه به ضرب المثل معروف اشاره کنیم: چاه مکن بهر کسی ..

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید