دستگیری مرد عروسک به دست با 250 سرقت +‌عکس

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹
    کد خبر :165241

سارق جوانی که با به آغوش گرفتن یک عروسک پاندا اقدام به سرقت از بیش از 250 خودرو در محدوده دریاچه خلیج فارس کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، از مدتی قبل شماری از ساکنان اطراف دریاچه شهدای خلیج‌فارس و همچنین برخی از افرادی که برای تفریح به این منطقه آمده بودند با مراجعه به کلانتری 181 عوارضی از سرقت محتویات و لوازم داخل خودرویشان خبر داده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد.

تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ادامه داشت، تا اینکه سرانجام مردی جوان به هویت معلوم به عنوان عامل این سرقت‌ها از سوی ماموران شناسایی و در نخستین روز از هفته جاری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این فرد در کلانتری تحت بازجویی قرارگرفته و معترف شد که از حدود سه ماه پیش تاکنون اقدام به سرقت از بیش از 250 دستگاه خودروی سواری در محدوده اطراف دریاچه شهدای خلیج‌فارس و پارکینگ‌های آن کرده است.

در ادامه تحقیقات پلیس عروسک یک خرس پاندا در کنار متهم توجه ماموران را به خود جلب کرد که با بررسی آن مشخص شد متهم هنگام سرقت این خرس را در آغوش گرفته و شاه کلیدها و لوازم خود برای باز کردن در خودروهای مختلف را درون شکم این عروسک جاساز کرده است.

در ادامه برای این متهم پرونده‌ای تشکیل شده و او برای کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید