روحانی در دور اول انتخابات پیروز می‌شود

    کد خبر :16468

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات تاکید کرد: برآورد من این است که آقای روحانی در همان دور اول با رای بسیار بیشتر از سال ۹۲ مجددا به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهند شد.

مرتضی حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت حسن روحانی در سراسر کشور گفت: ماشین اقتصاد، فرهنگ، سیاست داخلی، دیپلماسی و… در مسیر اصلی خود بازگشته و در حال حرکت است.

او با بیان اینکه آقای روحانی توانسته است کشور را از وضعیت فوق‌العاده به حالت عادی تبدیل کند، اظهار داشت: مردم بی‌تردید متوقف کردن ماشین کشور را به مصلحت نمی‌دانند و این ماشین با رای قاطع مردم به روحانی در ۲۹ اردیبهشت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مسیر حمایت از آقای روحانی رو به جلو است و وضعیت مناسب است، تصریح کرد: برآورد من این است که آقای روحانی در همان دور اول با رای بسیار بیشتر از سال ۹۲ مجددا به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهند شد.

حاجی در پاسخ به این سوال که در هفته گذشته به ستادهای آقای روحانی در قیطریه و تجریش حمله شد. این حملات توسط چه کسانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ما مطمئن نیستیم چه کسانی این حملات را انجام داده‌اند. ما تلاش می‌کنیم این افراد را شناسایی کنیم و از تکرار این حملات جلوگیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید