سردار رحیمی خبر داد

دستگیری بیش از 500 مجرم در طرح رعد پلیس پایتخت

    کد خبر :164674

رییس پلیس پایتخت از اجرای پنجمین مرحله رعد و دستگیری بیش از 500 مجرم خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد 5 با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای سلسله طرح‌های پیشگیری برای مبارزه با مجرمان، پنجمین مرحله از طرح رعد در سطح کلانتری‌ها و رده‌های پلیس پیشگیری پایتخت به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی بیش از 200 حکم برای حضور در مخفیگاه مجرمان اخذ شد، تصریح کرد: در همین راستا ماموران پلیس به بیش از 200 مخفیگاه مجرمان، سارقان و قاچاقچیان رفته و اقدام به دستگیری این افراد کردند. همچنین در این عملیات 17 باند سرقت از منزل، مغازه و اماکن دولتی نیز شناسایی و منهدم شد.

رییس پلیس پایتخت از کشف بیش از 70 دستگاه خودروی مسروقه و 35 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: همچنین در مجموع 301 سارق و 210 موادفروش نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه اقلام مختلفی را سرقت کرده بودند، گفت: ارزیابی اولیه از ارزش ریالی اموال مسروقه حاکی از این است که این اموال بالغ بر 7 میلیارد تومان ارزش داشته است.

تهران برای مجرمان ناامن است

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه عملیات دستگیری سارقان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: به طور متوسط در هر عملیات طرح رعد بین 200 تا 300 سارق دستگیر می‌شوند اما اینکه بگویم چه زمانی تمام سارقان دستگیر خواهند شد گفتنی نیست اما آنچه که من بر روی آن تاکید داشته و به شهروندان نوید آن را می‌دهم این است که تهران را برای مجرمان، ناامن خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم آنان بتوانند در این فضا دست به اقدامات مجرمانه بزنند.

رییس پلیس پایتخت درباره امکانات مورد نیاز پلیس نیز اظهار کرد: من ترجیح می‌دهم نیمه پر لیوان را ببینم و به همین دلیل با امکاناتی که داشته‌ایم تلاش کردیم بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید