اطفای حریق در انبار کیف در جنوب تهران

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    کد خبر :164070

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در انبار و کارگاه کیف در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت 8:37 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در انبار و کارگاه کیف در خیابان صاحب‌جم به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع‌رسانی داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروی عامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت حدود 80 متر بود که در گذشته منزل بود اما تبدیل به انبار و کارگاه شده بود و مقدار زیادی مواد اولیه تولید بخصوص کیف نگهداری می‌شد.

به گفته ملکی، داخل حیاط این ساختمان نیز مقدار زیادی اجناس تولید شده نگهداری می‌شد. همچنین در داخل اتاق‌های این ساختمان اجناسی چیده شده بود و در طبقه 1- ظروف حاوی تینر و چسب که برای تولید همین محصولات استفاده می‌شد، وجود داشت.

وی تاکید کرد: آتش از قسمت ورودی ساختمان آغاز شده بود و به اجناس داخل حیاط سرایت کرده بود و به سرعت در حال گسترش بود. حتی این آتش به منزل مجاور نیز سرایت کرده بود و سه نفر که داخل ساختمان مجاور بودند، در آن وضعیت محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و همزمان در هر دو ساختمان عملیات را آغاز کردند و در ابتدا سه نفر را بدون آسیب‌دیدگی از ساختمان خارج کردند و به فضای باز انتقال دادند.

ملکی تاکید کرد: آتش‌ به سرعت تحت کنترل قرار گرفت و از گسترش بیشتر آن و وارد آمدن خسارات بیشتر جلوگیری شد. مقدار زیادی از اجناس و مواد اولیه با تلاش آتش‌نشانان از سرایت آتش مصون ماندند. در حال حاضر آتش به طور کامل خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید