میرسلیم: کسی که عزیزش فتنه‌گر است شایستگی ریاست جمهوری ندارد / سراغ کسی نروید که ایادی وهابیت را محترم می‌شمارد / سراغ کسی نروید که برای رای گرفتن سراغ هنرمندی می رود که مکتب اسلام را به مسخره می‌گیرد

    کد خبر :16394
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد، 70 سال است که آمریکا منابع ما را برده و ما را به ضعف کشانده و نمی‌شود شیفته آمریکا شد.
سیدمصطفی میرسلیم در مسجد طفلان مسلم شهر کرمان اظهار داشت: مردم باید در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و مبادا حق خودتان را نادیده بگیرید.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بالا را تضمین کننده امنیت جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: بعد از مشارکت در مرحله دوم در نظارت دقت و کسی را انتخاب کنید که هر چه دارد برای خدمت می‌گذارد.
وی با بیان اینکه با انتخابات سرنوشت چهار ساله رقم می‌خورد و چهار سال زمان زیادی است، افزود: در همین چهار سال گذشته دیدیم که چه حفره‌هایی در جامعه به وجود آمد و چه افرادی مایوس شدند که علت همه این مشکلات از بیکاری است و امروز باید جبران کرد.
میرسلیم با اشاره به اینکه انتخاب غلط فرصت‌ها را می‌سوزاند، خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کنیم که وقتی قسم می‌خورند قسم خود را  فراموش نکنند و همه وجود خود را برای آن بگذارد و خودش را برای مردم وقف کند نه دنبال کاسبی خود بگردد و جیب خود را پر کند.
وی اظهار کرد: رئیس جمهور وقتی قسم خورد و متعهد شد از کسانی استفاده کند که متخصص هستند باید از میان مردم افراد را انتخاب کند تا خودشان مسائل را رفع کنند و بدون کوچکترین زاویه در راه رهبری باشند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کرد که ابلاغ‌های رهبری را اجرا کند چرا که خیلی از آنها  اجرا نشده است و کسی را انتخاب کرد که اجرا کننده باشد.
میرسلیم گفت: باید سراغ کسی بروید که فتنه‌گران را عزیز خود ندارد و ما باید خدا را شکر کنیم که با پرچم‌داری حضرت امام خمینی (ره) طاغوت سرنگون شد و بعد از آن از پس صدام برآمدیم و جنگ را تبدیل به پیروزی کردیم.
وی ادامه داد: کسی که عزیزش فتنه‌گر است شایستگی چنین مقامی را ندارد و باید مراقب باشید سراغ کسی نروید که برای رای گرفتن سراغ کسی می‌رود که مکتب اسلام را به عنوان اصطلاح هنرمند به مسخره می‌گیرد و این جامعه و جوانان ما را به انحطاط می‌کشاند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سراغ کسی نروید که ایادی وهابیت را محترم می‌شمارد و اعتقاد به برنامه نداشته باشد، افزود: برنامه پنجم تنها 40 درصد اجرا شده و چرا قانون عفاف و قانون امر به معروف و نهی از منکر اجرا نمی‌شود.
میرسلیم با بیان اینکه تکلیف جامعه علمی با نقشه جامع علمی مشخص شده اما اجرا نمی‌شود و چرا قانون آموزش و پروش اجرا نمی‌شود، بیان داشت: سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد، 70 سال است که آمریکا منابع ما را برده و ما را به ضعف کشانده قبل از انقلاب به شکلی و بعد از آن نیز به شکلی دیگر و نمی‌شود شیفته آمریکا شد.
وی با بیان اینکه باید به همین مردم و جوانان اعتماد کنیم تا به خودکفایی و امنیت برسیم، خاطرنشان کرد: سراغ کسی نروید که شخصیت ایرانی را در دنیا از بین برده است و نباید سراغ کسانی رفت که می‌گویند اگر تحریم شکسته نشود، نمی‌شود کار کرد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید