اردوی بانوان برای حضور در گرنداسلم آغاز می شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷
    کد خبر :163903

دختران کشورمان که موفق شدند سهمیه حضور در نخستین دوره مسابقات گرنداسلم را به نام خود ثبت کنند از امروز (یکشنبه) تمرینات خود را برای شرکت در این دوره از رقابت ها در مرکز جهانی تکواندو آغاز می کنند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

دختران کشورمان که توسط ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه حضور در این دوره از رقابت ها شدند از امروز (یکشنبه) تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز می کنند.

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو، فاطمه مداحی، طیبه پارسا، مهسا پورمیرزا و فاطمه مصطفایی نیز در این اردو حضور دارند. هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

مسابقات گرنداِسلم در 5 سری به میزبانی ووشی چین برگزار می‌گردد. سری اول 9 دی‌ماه (وزن 80- کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان)، سری دوم 16 دی‌ماه (وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان)، سری سوم 23 دی‌ماه (وزن 80+ کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان)، سری چهارم 30 دی‌ماه (وزن 58- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان) و سری پنجم که به صورت تیمی برگزار می‌شود 7 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید