پریچهره: کارها باید با سرعت بیشتری در بسکتبال ادامه پیدا کند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲
    کد خبر :163883

کارمندان و اعضای فدراسیون بسکتبال در جلسه با نصرالله پریچهره حضر یافتند.
نصرالله پریچهره روز سه شنبه پس از استعفای مشحون به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد تا کارهای لازم را برای برگزاری انتخابات این فدراسیون انجام دهد.

برهمین اساس اعضا و کارمندان این فدراسیون روز گذشته در جلسه‌ای با پریچهره حضور یافتند و سیاست‌ها تا برگزاری انتخابات تببین شد.

پریچهره در این خصوص به فارس گفت: روز گذشته همه اعضا از جمله رضا مشحون حضور داشتند و اعلام کردم کارها باید با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا بتوانیم انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حساب‌های فدراسیون خالی است و آیا با مشحون صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: روز گذشته تماس تلفنی با مشحون داشتم و قرار شد تا یکی دو روز آینده به فدراسیون بیایند و با هم صحبت و برخی فرم‌ها را با کمک یکدیگر تنظیم کنیم. واقعیت این است که هنوز از ریز مسائل خبر ندارم و باید بررسی کنم.

سرپرست فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خود مشحون هم در صحبت‌هایش می‌گفت که اعتبارات کم بوده و با هزینه‌های فدراسیون همخوانی نداشته است.

به گزارش فارس، وی در پایان گفت: ثبت نام از نامزدهای انتخابات از امروز آغاز می‌شود و تا 10 روز کاری ادامه خواهد داشت. برنامه ما این است که انتخابات فدراسیون را قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید