مراسم افتتاحیه رقابت ها برگزار شد/ صادق زاده از دستیابی به مدال بازماند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۹:۳۲
    کد خبر :163813

نخستین وزنه بردار ایران در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین در مکزیک از دستیابی به مدال بازماند.
به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، رقابت های هفتمین دوره مسابقات جهانی وزنه برداری معلولین با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده به صورت رسمی افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه محمدتقی حسینی، سفیر ایران در مکزیک نیز حضور داشت و جمعی از ایرانیان مقیم مکزیکوسیتی برای تشویق ملی پوشان کشورمان در سالن مسابقات حضور داشتند.

علی صادق زاده اولین نماینده ایران در مسابقات جهانی بود که در رقابت با 8 وزنه بردار دیگر در دسته 107 کیلوگرم به روی تخته رفت.
وی در حرکت اول وزنه 190 کیلوگرم را انتخاب کرد که نتوانست آن را با موفقیت بالای سر ببرد و در حرکات دوم و سوم نیز از مهار وزنه 200 کیلوگرمی بازماند و بدین ترتیب از دور مسابقات حذف شد.

نماینده ژاپن با رکورد 190 کیلوگرم، نماینده لهستان با رکورد 185 کیلوگرم و نماینده شیلی با رکورد 175 کیلوگرم به ترتیب عناوین اول تا سوم این دسته را بدست آوردند.

محسن بختیار، ملی پوش جوان تیم وزنه برداری نیز که در رقابت های جوانان، دسته 54 کیلوگرم حاضر شده بود به دلیل مشکلی که در روند ثبت نام وی به وجود آمده بود از حضور در مسابقات این دسته بازماند و در روزهای آتی در رقابت های همین دسته، بخش بزرگسالان شرکت خواهد کرد.

امروز و در دومین روز مسابقات، یوسف یوسفی و امیر جعفری، نمایندگان ایران در دسته 59 کیلوگرم از ساعت 14:15 به وقت محلی مکزیک و ساعت 23:45 به وقت تهران به روی تخته خواهند رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید