دردسر بازی سحر قریشی برای یک کارگردان تئاتر!

    کد خبر :163640

سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در قبال انتخاب سحر قریشی برای اجرای جدید خود گفت: اگر می‌بینید برخی هجمه‌ای را علیه‌ من راه انداخته اند به این خاطر است که من سیامک صفری هستم. ادعا می‌کنم تنها فردی بوده‌ام که در این سالها به تئاتر وفادار و پای آن ایستاده‌ام.

به گزارش افکارنیوز، بازیگر فیلم “اعترافات ذهن خطرناک من” گفت: من از ابتدا می‌دانستم که انتخاب سحر قریشی به نوعی زمین خوردن است. در این میان دوستانی هستند که همواره خواسته‌اند زمین بخورم و حالا فرصت را برای این قضیه مناسب دیده اند. در این میان برخی به صورت مستقیم جلوی من ایستاده اند و برخی هم می‌خواهند با سکوتشان سیامک صفری را از بین ببرند.

سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در قبال انتخاب سحر قریشی برای اجرای جدید خود گفت: اگر می‌بینید برخی هجمه‌ای را علیه‌ من راه انداخته اند به این خاطر است که من سیامک صفری هستم. ادعا می‌کنم تنها فردی بوده‌ام که در این سالها به تئاتر وفادار و پای آن ایستاده‌ام.

وی در همین راستا ادامه داد: من از ابتدا می‌دانستم که انتخاب سحر قریشی به نوعی زمین خوردن است. در این میان دوستانی هستند که همواره خواسته‌اند زمین بخورم و حالا فرصت را برای این قضیه مناسب دیده اند. در این میان برخی به صورت مستقیم جلوی من ایستاده اند و برخی هم می‌خواهند با سکوتشان سیامک صفری را از بین ببرند.

بازیگر نمایش “خاطرات و کابو‌س‌های یک جامه دار” درخصوص سابقه کاری خود ادامه داد: بسیاری از تماشاگران هستند که اولین برخوردشان با تئاتر دیدن بازی من بوده و با تماشای آثار من بزرگ شده اند پس لازم نیست بگویم که من بهتر از بسیاری منتقدین امروزی بهتر و بیشتر تئاتر را می‌شناسم. من از ابتدا زیر نظر علی رفیعی تئاتر را یاد گرفته ام پس این دوستان بدانند به کاری که می کنم آگاهم و با شعور این انتخاب کرده ام.

وی افزود: از همان ابتدای راه دریافته‌ام که بازیگر باید حیوان صحنه باشد و بلدم که چرا و چگونه بازیگرم را انتخاب کنم. نیازی نیست این دوستان نگران تئاتر باشند. بازیگر تئاتر باید دارای دو المان شعور صحنه و تخیل باشد. سحر قریشی هر دو مورد را برای بازی در این اثر داشت.

بازیگر فیلم “اعترافات ذهن خطرناک من” در خصوص انتخاب اول خود به جای سحر قریشی تاکید کرد: این نکته را بسیاری از مخاطبان نمی دانند که اولین بازیگری که برای این نقش انتخاب کرده بودم پانته آ پناهی‌ها بود. منتها این بازیگر خوب تئاتر و سینما در بازه زمانی که مورد نظر من بود مشغله های دیگری داشت و نتوانست در این کار بازی کند.

وی درباره انتخاب بعدی خود یعنی سحر قریشی اذعان کرد: بعد از آن با سحر قریشی وارد مذاکره شدم و وی خوشبختانه کار را پذیرفت. بعد از شروع تمرینات متوجه شدم که این بازیگر به سرعت خود را تطبیق داده و شعور صحنه را یاد می گیرد. مهم‌ترین دلیل انتخاب من برای سحر قریشی این بود که برخلاف همه وی ادعای بازیگری نداشت.

بازیگر نمایش “می سی سی نشسته می‌میرد” از تعمدی بودن این انتخاب افزود: پیش از انتخاب سحر قریشی به هیچ وجه فکر این هجمه ها را نمی کردم زیرا همواره کمال طلبی خود را داشته و راه خود را می‌روم اما خیلی وقت‌ها به این کمال نرسیده ام زیرا شرایط تئاتر ایران افتضاح است.

وی درباره اتهام گیشه محور بودن انتخاب سحر قریشی اضافه کرد: مساله را باید به صورت کلی نگاه کرد. مسئولین فرهنگی ما تنها بر آثار نظارت دارند و فراموش کرده اند که باید از تئاتر حمایت هم بشود. وقتی هیچ حمایتی از گروه ها صورت نگیرد بدون شک تئاتر باید خودش پول خودش را در بیاورد. پس به طور طبیعی برای حیات نیاز به درآمدزایی دارد. البته من بعد از انتخاب سحر قریشی متوجه شدم که وی در میان مردم طرفداران زیادی دارد و از ابتدا انتخابم بر این اساس نبود. این اتهامات ناشی از عدم شعور و درک افرادی است که به نوبه خود می‌خواهند سیامک صفری را در سکوت خبری بگذارند اما نمی دانند که من با این شیطنت‌ها زمین نمی خورم. اگر می‌خواستم پول در بیاورم که 30 سال تئاتر کار نمی کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید