نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب طی 48 ساعت آینده

    کد خبر :163604

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده از راه‌اندازی بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب یا بانگر سابق تا 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: بررسی‌های موجود به منظور بازسازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده در حال انجام است؛ چراکه کمترین انتظار مردم از ما، بازگشت ارائه خدمات درمانی به روند سابق است.

به گزارش ایسنا، دکتر طیب قدیمی با اعلام این خبر افزود: از نخستین روزهای وقوع زلزله غرب کشور، بیمارستان‌های صحرایی در محوطه حیاط بیمارستان شهدای سرپل ذهاب با کمک دانشگاه های علوم پزشکی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شد و در دو هفته گذشته، نیروهای بهداشتی و درمانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و تبریز در این مناطق حاضر شده‌اند.

وی یادآور شد: پس از بررسی‌هایی که انجام خواهد شد، بازسازی و نوسازی با بهره‌گیری از منابع دولتی و خیرین سلامت آغاز می‌شود.

بنابر اعلام وب‌دا، وی خاطرنشان کرد: فردا و پس فردا از بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد غرب بازدید می‌کنیم تا تصمیمات لازم اتخاذ شود، اما در حال حاضر خدمات درمانی در بخشی از این مرکز درمانی به مردم ارائه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید