سلیمی نمین: آقای مصباح دیر متوجه عوام فریبی احمدی نژاد شد / افراد متملقی مثل مشایی و بقایی و رحیمی عامل خودشیفتگی احمدی نژاد بودند

    کد خبر :163535

وقتی احمدی نژاد در مسیر قدرت قرار گرفت رحیمی که به دروغ خود را دکتر جا زده بود و در دانشگاه آزاد دلالی می کرد را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: در دوران قدرت جویی احمدی نژاد انحرافات زیادی بروز کرد که همان زمان باید با آن برخورد می شد. علما باید عوام فریبی را می گفتند. هیچ فرد ساده زیستی تظاهر نمی کند مگر اینکه اهل فریب باشد. آقای مصباح دیر متوجه عوام فریبی احمدی نژاد شد.

به گزارش بازتاب، عباس سلیمی نمین با بیان اینکه منیت و خودپرستی زیادی در احمدی نژاد وجود دارد، گفت: افراد متملقی مثل مشایی و بقایی و رحیمی عامل خودشیفتگی احمدی نژاد بودند. وقتی او در مسیر قدرت قرار گرفت رحیمی که به دروغ خود را دکتر جا زده بود و در دانشگاه آزاد دلالی می کرد را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد.

وی ادامه داد: این فرمایش آیت الله مصباح یزدی با تاخیر زیادی بیان شده و این امر هزینه احاطه بر ضعف های مسئولین را زیاد می کند. امروز که در تقابل سیاسی قرار گرفته ما می گوییم احمدی نژاد منحرف است. به همین دلیل برخی از ما این مساله را قبول نمی کنند. ما باید صف بندی خودمان را زمانی که در قدرت بود، شفاف می گفتیم .

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران یادآور شد: زمانی که “سی دی ظهور نزدیک است” منتشر شد و ادعاهایی بر خلاف مبانی اعتقادی ما در آن آورده شد باید واکنش نشان داده می شد. زمانی که احمدی نژاد سعی می کرد با تظاهرهای عوام فریبانه مثل حراج کردن اتومبیل خودش را ساده زیست نشان دهد باید این مسائل مطرح می شد. بیان این مسائل با تاخیر هزینه هایی را تحمیل کرد که قابل پذیرش نیست..

وی ادامه داد: کسی که از امام زمان هزینه می کند را باید در دهنش زد. کذاب بودن طیف احمدی نژاد را بعد از انتشار این سی دی باید فریاد زده می شد. اطرافیان رییس جمهور سابق این سی دی را منتشر کردند و ایشان را یار امام زمان خواندند. حرفهایی که هرگز از سوی احمدی نژاد تکذیب نشد.

این پژوهشگر اصولگرا با بیان اینکه احمدی نژاد با ادامه این مسیر آینده سیاسی نخواهد داشت، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد برای اینکه افرادی دورش جمع بشوند به هرکاری دست می زند وسعی میکند برای جلب نظر و قرار گرفتن در کانون توجه به هرکاری دست بزند و به هر وسیله ای متمسک شود.هیچکس به کسی که روی اعتقادات خود نمی ایستد اعتماد نمی کند. افرادی که مرتب تغییر موضع می دهند برای هیچکس قابل اطمینان نیستند. همین الان حتی وزرای دولت دهم هم کنار او نیستند. با ادامه دادن این شیوه همین افراد نازلی که در کنارش هستند هم از او دور خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: انسانها وقتی در قدرت قرار می گیرند خصلت های بد آنها که در شرایط عادی حائز اهمیت نیست بیشتر به چشم می آید و آنها را دچار مشکلات جدی می کند. در دوران ریاست جمهوری این خصلت ها در احمدی نژاد ایجاد و موجب شد از مسیر درست خارج شود.

منبع: ندای ایرانیان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید