آخرین وضعیت راه‌ها و فرودگاه کرمان پس از زلزله

    کد خبر :163490

با گذشت یک روز از زلزله روز گذشته در استان کرمان به نظر می‌رسد که شرایط در این استان از نظر رفت و آمد و ترافیک جاده‌ای عادی شده است.

به گزارش ایسنا، همان طور که روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود زلزله روز جمعه تاثیری بر امنیت و رفت و آمد بر جاده‌های استان کرمان نگذاشته و این مسیرها به ترافیک عادی خود ادامه داده‌اند.

امروز نیز نقشه‌های مرکز مدیریت راه‌ها نشان می‌دهد که ترافیک در تمام جاده‌های اصلی استان کرمان شکلی روان دارد و هیچ مشکلی در محورهای اصلی این استان گزارش نمی‌شود.

در حال حاضر راه‌های اصلی منتهی به مرکز اصلی این استان در جاده‌های بم، بافت، سیرجان، رفسنجان و زرند ترافیکی عادی را پشت سر می‌گذارند و خودروها در رفت و آمد میان این مناطق هیچ مشکل خاصی ندارند.

همچنین فرودگاه کرمان نیز با وجود زلزله روز گذشته همچنان به شکل عادی پروازهای خود را مدیریت می‌کنند و صبح امروز دو پرواز ورودی از تهران به زمین نشسته و پس از آن با انجام بارگیری به سمت تهران پرواز کرده‌اند. در برنامه‌های امروز این فرودگاه نیز اعلام شده که چند پرواز ورودی و خروجی انجام خواهد شد و تمام پروازهای داخلی این فرودگاه اجرایی می‌شود.

همچنین امروز برای فرودگاه کرمان هیچ برنامه پرواز خارجی در نظر گرفته نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید