ظریف گزارش سفر خود به ایتالیا و آذربایجان را منتشر کرد

  • کامنت
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    کد خبر :163110

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی، گزارش مختصری از برنامه های کاری خود در سفر دو روزه به ایتالیا و جمهوری آذربایجان را منتشر کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از برنامه های فشرده خود در سفر دو روزه به کشورهای ایتالیا و جمهوری آذربایجان در اینستاگرام ارائه کرد.

در این پست آمده است:

 

 

«سلام دوستان

مدتی است کمتر در این صفحه خدمت شما می رسم. عذر تقصیر دارم. البته یک دلیلش این بود که تا فرصت می کردم مطلبی یا تصویری در این صفحه قرار دهم متوجه می شدم که تصاویر بهتری توسط دوستان خبرنگار در صفحات مجازی منتشر شده است.

به هرحال برای عرض ارادت مجدد بر آن شدم که در این مجموعه شمای دو روز کاری را با تصاویر برخی ملاقات ها و جلسات تقدیم کنم. البته چون اینستاگرام فقط ۱۰ تصویر در یک مجموعه قبول می کند برخی ملاقات ها و برنامه ها بدون تصویر است. پنجشنبه نهم آذر. پرواز از تهران ساعت ۷ و نیم صبح. ورود به فرودگاه نظامی رم ساعت ۱۰ و نیم. ساعت ۱۱ تا ۱۲ و نیم سخنرانی در جلسه هیئت امنای موسسه روابط بین الملل ایتالیا.

ساعت یک تا ۲ بعدازظهر دیدار با گروهی از ایرانیان مقیم ایتالیا. ساعت ۳ ملاقات با خانم موگرینی. ساعت ۴ ملاقات با وزیر خارجه ایتالیا. ساعت ۵ سخنرانی و پرسش و پاسخ در اجلاس سالیانه گفتگوی مدیترانه.

ساعت ۶ ملاقات با وزیر خارجه عراق. ساعت ۷ و ۸ دیدار با اساتید دانشگاه. ساعت ۱۰ شب ترک رم به مقصد باکو. ساعت ۵ صبح جمعه ورود به باکو. ساعت ۶ تا ۹ تدوین سخنرانی. ساعت ۹ و نیم شرکت در افتتاحیه اجلاس قلب آسیا در باکو. ساعت ۱۰ و نیم ملاقات با وزیر خارجه ترکیه.

ساعت ۱۱ ملاقات با رییس جمهور آذربایجان. ساعت ۱۱ و نیم سخنرانی در اجلاس قلب آسیا. ساعت ۲ و نیم ملاقات با وزیر خارجه پاکستان. ساعت ۳ و نیم ملاقات با وزیر خارجه آذربایجان. ساعت ۵ بعداز ظهر جمعه بازگشت به تهران.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید