کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر کشور در هرمزگان

    کد خبر :163088

فرمانده انتظامی استان از کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدرکشورطی پنج سال گذشته ‌به میزان 8 تن و 878 کیلو انواع مواد مخدر طی یک عملیات مسلحانه در استان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران، افزود: در ادامه سلسله عملیات‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های خاص پلیسی از بارانداز و تردد محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جانوری شهرستان جاسک مطلع و با اشرافیت اطلاعاتی و در یک دوره ۴۵ روزه‌، محل دقیق تردد قاچاقچیان مواد مخدر، بارانداز و محل دپوی مواد را ‌شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به لحاظ کوهستانی بودن مسیر و اشراف دیدبانی قاچاقچیان بر منطقه‌، پس از یک درگیری مسلحانه بین ماموران انتظامی و اشرار قاچاقچی در نزدیکی دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان بعد از درماندگی در درگیری، با استفاده از تاریکی هوا عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری شدند.

سردار ملکی اظهار کرد: طی این عملیات ماموران موفق به کشف و ضبط 8 تن و 878 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل 8 تن و 778 کیلو تریاک، 100 کیلوگرم هروئین، تعداد 5 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و ۳ دستگاه بی سیم دستی از قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی متهمان ادامه دارد، خاط‌رنشان کرد: منطقه جانوری منتهی الیه شرقی استان هرمزگان و در منطقه‌ای مثلثی بین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان واقع شده و به نوعی محل بارانداز مواد مخدر قلمداد می‌شود که این فرماندهی با احداث پاسگاه جدید سدیج، به صورت جدی برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید