تجهیز بیش از ۵۵ درصد ایستگاه‌های متروی تهران و حومه به نمازخانه

    کد خبر :163017

تاکنون بیش از ۵۵ درصد ایستگاه‌های متروی تهران و حومه به نمازخانه مجهز شده‌اند ضمن آنکه تمام ایستگاه‌های جدید با نمازخانه‌های تجهیز شده افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه گردهمایی ائمه جماعت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور ۳۹ نفر از ائمه جماعات، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش و حجت الاسلام حسین مداحی رئیس ستاد اقامهٔ نماز این شرکت در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

ساخت فضاهای مخصوص نماز در ایستگاه‌های متروی تهران و حومه با پیشرفت ۵۵ درصدی، توجه به کار کیفی به موازات انجام کارهای کمّی در احداث نمازخانه‌ها با حضور نیروهای نخبه و برنامه ریزی و سیاستگذاری برای ارتقا مسائل مرتبط با اقامه نماز از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه عنوان شد که طراحی بعضی از ایستگاه‌ها در خطوط متروی تهران و حومه ظرفیت افزایش نمازخانه ندارد؛ اما با توجه به پیگیری‌های مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و با هماهنگی با مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ایستگاه‌ها و خطوطی که هنوز افتتاح نشده‌اند با نمازخانه‌های تجهیز شده افتتاح می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، در پایان این جلسه از شش نفر از خادمین نماز در متروی تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید