اطفای حریق در انبار چوب مرتضی گرد

    کد خبر :162990

سخنگوی آتش نشانی تهران از اطفای حریق انبار چوب در محله مرتضی گرد خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آتش‌سوزی در انبار چوب محله مرتضی گرد گفت: ساعت7:27 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در انبار چوب در محله مرتضی گرد، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند گفت: محل آتش‌سوزی یک انبار بزرگ چوب و ضایعات چوبی به وسعت 700 متر بود که مقدار زیادی تخته، الوار، پالت‌های چوبی و دستگاه‌هایی که در همین زمینه استفاده می‌شود در این انبار به ارتفاع چندین متر روی هم نگهداری می‌شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این انبار کاملا شعله‌ور بود به طوری که دود حاصل از آتش‌سوزی از فواصل دور و نقاط مختلف تهران قابل رویت بود.گفت: در مجاورت این انبار نیز انبارها و کارگاهایی وجود داشت و آتش‌ درحال سرایت به انبارهای همجوار بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان تهران عملیات خود را به سرعت آغاز کردند یادآور شد: آتش‌نشانان آتش را به سرعت مهار کرده و زبانه‌های آتش را به کنترل خود درآوردند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشت و آتش‌نشانان پس از خاموش شدن آتش در حال لکه‌گیری هستند. با توجه به اینکه حجم چوب‌ها زیاد است لازم است برای لکه‌گیری از تجهیزاتی مانند لودر ،این چوب‌ها و تخته‌ها جابجا شود و آتش‌های پنهان و نهفته که دور از چشم است و معمولا زیر الوارها وجود دارد کاملا خاموش و ایمن‌سازی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید