پایان کار نمایندگان ایران در6 دقیقه/ بریمانلو و نوری زاده از گردونه رقابت‌ها حذف شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۹:۵۵
    کد خبر :162859

در نخستین روز از مسابقات جودو گراند اسلم ژاپن، محمدبریمانلو و قاسم نوری زاده با ضربه فنی شدن مقابل حریفان خود خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
جوجیتسو و کوراش، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند اسلم در سال 2017 در شرایطی از امروز شنبه 11 آذر ماه به مدت 2روز در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می شود که 417 جودوکار از 16کشور در این رقابتها حضور دارند و تیم کشورمان 3 نماینده دارد.

بر اساس این گزارش قاسم نوری زاده، محمد محمدی بریمانلو و جواد محجوب، نمایندگان جودو ایران در آخرین گرند اسلم سال هستند که از امروز روی تاتامی می روند.

امروز(شنبه) در نخستین روز این رقابت‌ها در جدول 35 نفره منهای 66کیلوگرم، قاسم نوری زاده پس از استراحت در دور نخست به مصاف نماینده کشور ژاپن رفت و پس از یک دقیقه و ۲۱ ثانیه مبارزه و با ضربه فنی مقابل حریف خود شکست خورد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

محمد محمدی بریمانلو در جدول 46 نفره وزن منهای 73 کیلوگرم، دیگر نماینده کشورمان بود که در گام نخست جودوکاری از رومانی را شکست داد و در دور دوم مقابل در مدت ۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه نتیجه را کانادا با ضربه فنی واگذار کرد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

به گزارش فارس، لازم به یادآوری است، جواد محجوب آخرین نماینده ایران است که فردا یکشنبه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در اولین دیدار در گروه A ابتدا «ماریکا کریتورو» از رومانی می رود. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه ژاپن و کره جنوبی می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید