عبادی: کامپوند مردان همیشه بهترین تیم آسیاست/تیم‌های آسیایی رشد خوبی داشته‌اند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۹:۱۵
    کد خبر :162837

کماندار طلایی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: ما در مسابقات قهرمانی آسیا همه تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم خودمان را آن طور که باید نشان دهیم.
اسماعیل عبادی درباره نتایجش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین مسابقاتی است که هر دو سال یک بار در آسیا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها اهمیت و رنکینگ بالایی دارد و همه کشورهای مدعی هم شرکت می‌کنند. ایران هم به عنوان یک کشور مدعی در این مسابقات حضور داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کامپوند مردان ایران در انفرادی و تیمی در کسب مدال ناکام بود، گفت: ایران به ویژه کامپوند مردان همیشه بهترین تیم آسیاست. ما برای گرفتن چندین مدال آمده بودیم اما نتوانستیم خودمان را آن طور که باید نشان دهیم. رکوردهای خوبی داشتیم و تمرینات و اردوها نیز به خوبی برگزار شد اما شرایطی را اینجا دیدیم که تا به حال تجربه نکرده بودیم.

عبادی با اشاره به شرایط بد آب و هوایی بنگلادش، عنوان کرد: بنگلادش آب و هوای بسیار بدی داشت و آلوده بود. همان روز اول نیمی از ورزشکاران مریض شدند. روزی هم که در دیدار رده‌بندی وارد میدان شدیم من و قیدی حال خوبی نداشتیم. تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم کره و چین تایپه را شکست دهیم اما نشد.

کماندار طلایی ایران در بازی‌های آسیایی 2014، در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که شما با اختلاف بسیار کمی مدال برنز را از دست دادید، خاطرنشان کرد: چین تایپه تیم ضعیفی نیست. این کشور در رقابت‌های جهانی چند مدال داشته است. نه تنها چین تایپه بلکه دیگر کشورهای آسیایی هم در این چند سال اخیر رشد خوبی داشته‌اند.

به گزارش فارس ،وی در پایان درباره رقابت‌های پیش رو یادآور شد: نمی‌دانم به مسابقه داخل سالن در آمریکا اعزام می‌شویم یا نه اما آن طور که شنیدم فکر می‌کنم برنامه فدراسیون این است که اعزام شویم. بعد از آن کاپ آسیا در تایلند و بعد هم مسابقه جهانی را پیش رو داریم اما بستگی به فدراسیون دارد که به کدام رقابت اعزام شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید