بدشانسی هادی‌پور و عاشورزاده در قرعه کشی

    کد خبر :162708

دو تکواندوکار کشورمان در وزن نخست رقابتهای نهایی گرندپری در ساحل عاج با بدنشانسی در قرعه کشی دور دوم به مصاف هم می روند.

به گزارش مهر، این دوره از رقابتها با حضور ۱۰۸ تکواندوکار برتر دنیا در چهار وزن المپیکی به میزبانی ساحل عاج در «ابیجان» آغاز می شود. در روز نخست این رقابتها تکواندوکاران وزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۷+ کیلوگرم زنان به میدان می روند که تیم کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم نماینده ای ندارد و در وزن ۵۸- کیلوگرم عاشورزاده و هادی پور به دیدار رقبای خود می روند.

آرمین هادی‌پور در نخستین گام باید با «صفوان خلیل» از استرالیا پیکار می کند و فرزان عاشورزاده هم دور نخست «مکس کاتر» از انگلستان را پیش رو دارد. دو نماینده کشورمان در صورت برتری در گام نخست باید برابر هم مبارزه کنند.

بدنشانسی دو تکواندو کشورمان باعث شد تا تیم ملی ایران حداقل یک مدال با ارزش و امتیازات بالای این مسابقات را در رنکنینگ المپیکی از دست بدهد. نکته مهم اینکه هریک از دو نماینده کشورمان در صورت رسیدن به نیمه نهایی احتمالا با «ناوارو» تکواندوکار شاخص مکزیکی مبارزه خواهد کرد. در بالای جدول نیز کره جنوبی، تایلند و اسپانیا برای حضور در فینال از شانس بیشتری برخودارند.

سجاد مردانی آخرین نماینده ایران است که روز یکشنبه به دیدار حریفان خود می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید