مهمان ناخوانده‌ای که کرملین را زیباتر کرد/رقابت برای چهره‌های خاص

    کد خبر :162702

درفاصله کوتاهی تا شروع مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی بارش برف همچنان در مسکو ادامه دارد و خود را به عنوان مهمان ناخوانده این مراسم جا انداخته است!

به گزارش مهر، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی شامگاه امروز جمعه در کاخ کرملین مسکو برگزار می شود و 32 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را خواهند شناخت. حاشیه های این مراسم را در زیر می خوانید:

– سرمای هوا و بارش برف، شاید مهمترین میهمان مراسم نباشد ، ولی بی شک یکی از تاثیرگذارترین آن ها در مراسم امروز است. بارش برف که از ساعت های اولیه صبح امروز در مسکو آغاز شد همچنان ادامه دارد و محوطه کاخ کرملین را سفید و زیباتر کرده است.

– هرچه به زمان قرعه کشی نزدیک تر می شویم ، سالن مرکز رسانه ای شاهد حضور تعداد بیشتری از روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسانی است که از چهارگوشه جهان به مسکو رسیده اند.

– با توجه به آغاز ورود میهمانان ویژه به محل برگزاری قرعه کشی و مراسم فرش قرمز ، بسیاری از عکاسان برای راه یافتن در این رویداد و عکاسی از چهره های مشهوری که به این مراسم دعوت شده اند ، دنبال کارت ورود ویژه بودند ولی با توجه به بارش برف ، سرمای هوا و محدودیت فضای داخلی ، فیفا تنها به تعداد کمی از رسانه های منتخب و بزرگ این فرصت را داد تا بتوانند در این مراسم حضور داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید