لوموند:

قاسم سلیمانی قدرتمندترین مرد خاورمیانه است

  • تیتر یک
  • یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
    کد خبر :16264

نشریه فرانسوی «لوموند» در جدیدترین شماره خود سردار «قاسم سلیمانی» را به عنوان قدرتمندترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

به گزارش میزان، نشریه «لوموند» در جدیدترین شماره خود سردار «قاسم سلیمانی» را به عنوان قدرتمندترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

این نشریه فرانسوی در مطلبی نوشته است که سردار سلیمانی بعد از انقلاب اسلامی در جنگ با رژیم بعث عراق حضور داشته و اکنون نیز در سوریه در حال مبارزه است.

لوموند در این گزارش به سردار سلیمانی لقب «چه‌گوارای ایرانیان» داده و نوشت: قاسم سلیمانی به عنوان قدرتمندترین مردخاورمیانه با فنون جنگ از زمان دفاع مقدس و زمانی که «صدام» دیکتاتور عراق به ایران حمله کرد، آشنا شده است.

لوموند در ادامه افزود: اکنون پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، قاسم سلیمانی در میدان‌های مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه، در حال خدمت به کشورش است.

این نشریه به نقل از «علی الادیب» از رهبران حزب شیعه «الدعوه» عراق نوشت: قاسم سلیمانی در حال دفاع از ایران است؛ وی در راه ایران جنگیده و می‌جنگد.

لوموند همچنین به نقل از «عبدالله گنجی»، مدیر مسئول روزنامه جوان نوشت: از زمان انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی در جنگ زندگی می‌کند، انسان‌هایی مانند او حتی در خواب نیز باید نگران مرگ باشند اما او خواهان شهادت است.

این روزنامه فرانسوی در بخش دیگری نوشت: این سردار ایرانی در مبارزه با داعش در دو کشور عراق و سوریه نقشی تاثیرگذار داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید